جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 25 آبان 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

واکنش جالب یک کارشناس به مصوبه ویژه/ الزام گواهی صادراتی موفق شود، دولت به پیروزی بزرگی دست خواهد یافت

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران گفت: اگر دولت در صدور گواهی صادراتی برای صادرکنندگان فولادی موفق شود، به پیروزی ارزشمندی دست خواهد یافت.

کامران وکیل در گفتگو با فولادبان درباره الزام صادرکنندگان فولاد به دریافت گواهی از بورس کالا اظهارداشت: به نظر می رسد صدور مصوبه و مجوز برای صادرکنندگان مانند دیگر مصوبه ها و بخشنامه های دولتی به علت دخالت دولت به سرانجام خوبی نخواهد رسید.

وی با اشاره به زیان‌ده بودن بیشتر شرکت‌های دولتی، گفت: این گواهی همانند سایر فعالیت‌های اقتصادی که دولت در آن دخالت داشته است، به سرانجام نخواهد رسید، زیرا در رصد شرکت‌های دولتی مشاهده می‌شود تمام شرکت‌های دولتی زیان‌ده هستند و این قانون نانوشته‌ای است که  گویی خاصیت تمام شرکت های دولتی است.

این فعال معدنی در عین حال تصریح کرد: از ساز و کار صدور مصوبه اطلاعات واضحی در دست نیست و شیوه اجرای آن مشخص  نیست و معلوم نیست چه اهدافی در اجرای این مصوبه پیگیری می‌شود اما در تمام این سال‌ها دولت ثابت کرده است که مجری خوبی برای فعالیت های اقتصادی ، تولیدی و کسب و کار نیست و اگر در این حوزه بتواند موفقیتی داشته باشد، قطعا برگ برنده در دستان دولت خواهد بود.

وکیل همچنین در پاسخ به پرسش فولادبان درباره اظهارات وزیر صمت مبنی بر خوب بودن حال تولید کشور، گفت:  صنعت فولاد ایران از ارزان قیمت ترین سوخت‌های دنیا  بهره می برد و یکی از مولفه های اصلی تولید فولاد، انرژی است که طبیعتا در این شرایط حال تولیدات فولادی خوب و مساعد خواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors