گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار «فولادبان» به بررسی معاملات بورس کالا در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین عرضه هفته ، روز دوشنبه 9 آبان ماه جاری ۱۸۴ هزار و ۹۲۰ تن از حجم شمش بلوم در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۰٫۰۸ درصدی و با قیمت پایانی ۱۳۲ هزار و ۳۲۳ ریال مورد معامله قرار گرفت.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه 7 آبان ماه

در معاملات روز شنبه ۷ آبان ماه۱۴۰۱، از ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۶۸۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا یک میلیون و ۹۹ هزار و ۳۸۷ تن معادل ۵۲٫۶ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۵۷ هزار و ۷۳۰ تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۵۱ هزار و ۳۶۰ ریال در بورس کالا عرضه شد. بررسی ها حاکی از آن است که ۲ هزار تن شمش بلوم در معاملات معامله شد. به عبارت دیگر، ۳٫۴ درصد شمش بلوم عرضه شده در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر این، ۴ هزار و ۸۵۳ تن تیر آهن در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت۴٫۸ درصدی به میزان ۴ هزار و ۸۵۳ تن به فروش رسید.

همچنین ۵ هزارو ۱۲۰ تن میلگرد کلاف به میزان۷۸۶ تن و با قیمت پایانی ۱۶۰ هزار و ۹۱۴ ریال معامله شد.

در ادامه فقط ۵۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت پایانی ۲۳ هزار و ۶۲۹ ریال در تابلوی معاملاتی بورس کالا فروخته شد.

در همین حال، ۱٫۱ درصد از حجم ۳۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن روی تابلو به میزان ۸۰ هزار تن مورد معامله قرار گرفت، ضمن اینکه۷۷ هزارو ۵۰۰ تن آهن اسفنجی روی تابلو با قیمت پایانی ۸۴ هزار و ۹۳۴ ریال معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 8 آبان ماه

در معاملات روز یکشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۱، از ۴۰ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا هیچ محصول فولادی مورد معامله قرار نگرفت.

در همین حال، ۴۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت با قیمت پایه ۹۱ هزار و ۵۲۱ ریال عرضه شد که به دلیل کمبود تقاضای لازم از روی تابلوی معاملات بورس کالا حذف شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 9 آبان ماه

در معاملات روز دوشنبه ۹ آبان ماه ، از ۲۷۹ هزار و ۷۳۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا ۲۵۴ هزار و ۹۲۰ تن معادل ۹۱٫۱ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۱۸۴ هزار و ۹۲۰ تن از حجم شمش بلوم در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۰٫۰۸ درصدی و با قیمت پایانی ۱۳۲ هزار و ۳۲۳ ریال مورد معامله قرار گرفت.

همچنین از ۷۰ هزار تن تختال عرضه شده روی تابلو بدون رقابت به میزان ۱۲ هزار تن و با قیمت پایانی ۱۳۰ هزار و ۹۱۶ ریال معامله شد.

ریز معاملات روز سه شنبه 10 آبان ماه

در معاملات روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱، از ۳۴ هزار و ۸۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن معادل۵۹٫۰۵ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۱۱ هزارو ۱۰۰ تن از حجم ورق گالوانیزه در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۱٫۷ درصدی و با قیمت پایانی ۲۵۸ هزار و ۶۶۵ ریال مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر این، ۴۵۰ تن ورق قلع اندود بدون رقابت به میزان ۴۵۰ تن و با قیمت پایانی ۳۴۵ هزار ریال معامله شد.

همچنین ۳ هزار تن ورق سرد روی تابلودر نهایت به طور کامل با رقابت ۱۷٫۳ درصدی به قیمت پایانی۲۱۵ هزار و ۲۷۳ ریال به فروش رسید، ضمن اینکه ۶ هزار تن ورق رنگی در تابلوی معاملات بورس کالا بدون رقابت فروخته نشد.

ریز معاملات روز چهار شنبه 11 آبان ماه

در معاملات روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱، از ۴۴۲ هزار و ۳۴۱ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی بورس کالا ، ۱۵۱ هزار و ۷۷۷ تن به روی تابلوی  معاملات راه یافت.

در همین حال، از ۱۴۶ هزار و ۸۵۷ تن میلگرد ، ۸٫۰۷ درصد آن با قیمت ۱۴۶ هزار و ۸۴۷ ریال مورد معامله قرار گرفت.به عبارت دیگر ۳۲ هزار و ۳۱۴ تن میلگرد در معاملات به فروش رسید.

علاوه بر این، برای ۱۷ هزار و ۵۰۸ تن تیرآهن عرضه شده ، رقابت ۱٫۵ درصدی ثبت شد تا قیمت این محصول به ۱۶۱ هزار و ۲۹۴ ریال برسد. ۷۴٫۷ درصد از حجم کل تیرآهن یعنی معادل ۱۳ هزار و ۸۷ تن معامله شد.

همچنین ۱۹ هزار و ۵۵ تن نبشی در نهایت با رقابت ۱٫۶ درصدی به قیمت پایانی ۱۵۵ هزار و ۹۸۰ ریال به فروش رسید، ضمن اینکه ۷۷۵ تن ناودانی با قیمت ۱۵۷ هزار و ۸۲۵ ریال به فروش رفت که تنها ۱۳٫۳ درص از حجم ابتدایی آن بود

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *