جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 22 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اروپا باید موضع خود را در برابر ایران مشخص کند / تعهد اروپا، تضمین مطمئن می‌خواهد

یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: به نظر می‌رسد با توجه به تحولات جدید بین‌المللی، توافقات احیای برجام حداقل تا چند ماه آینده به نتیجه نرسد.

اروپا باید موضع خود را در برابر ایران مشخص کند / تعهد اروپا، تضمین مطمئن می‌خواهد عینک فولادی فولاد

مهدی افشار اعلم در گفتگو با فولادبان با بیان احتمال طولانی شدن زمان توافقات، مطرح کرد: با توجه به شرایطی که در موضع بین‌المللی به وجود آمده است، به نظر می‌رسد توافقات حداقل تا چند ماه به نتیجه نرسد. در واقع، براساس شرایط حاکم‌شده در کشور، تعجیلی برای به سرانجام رسیدن برجام مشاهده نمی‌شود، مگر اینکه اروپایی‌ها در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

وی با اشاره به برابر بودن استراتژی ایران و روسیه در مقابل اروپا، گفت: اروپایی‌ها باید در این زمینه یک تغییر رویه عمده‌ای را که مدنظر حاکمیت ایران است، تجربه کنند. مدنظر روسیه این تفکر وجود دارد که اروپا باید قبول کند به عنوان همسایه، آنها را توسط ناتو مورد تحقیر قرار ندهد.

این کارشناس بازار سرمایه معتقد است به دلیل اینکه اروپا در تیررس ایران با موشک‌های دوربرد قرار دارد، باید به توافقات برجام پایبند باشد که با تغییر رئیس جمهور آمریکا و در راستای آن ایجاد تحولات سیاسی، زیر حرف خود نزند.

افشار اعلم تصریح کرد: به دلیل یکسان بودن استراتژی ایران و روسیه در این حوزه، اروپا باید میان این دو کشور و آمریکا یک موضع واحدی را در نظر بگیرد و از آن نیز پیروی کند. در نتیجه می‌توان گفت توافقات به این زودی حاصل نمی‌شود و اگر اروپایی‌ها در برابر خواسته ایران مقاومت کنند، باید سختی‌هایی از جمله کمبود انرژی در زمستان امسال را به جان بخرند و هزینه آن را پرداخت کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors