Please use a valid API Key گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ از رکورد شکنی تاریخی دلار تا سکه 16 میلیونی - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ از رکورد شکنی تاریخی دلار تا سکه 16 میلیونی

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در بازار آزاد برای نخستین بار از مرز 34 هزار تومان گذشت و سکه هم وارد کانال 16 میلیون تومانی شد.

ریز معاملات روز شنبه 7 آبان ماه

دلار در بازار آزاد  روز شنبه، ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو  نیز بدون تغییر، با قیمت ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۶۴ تومان اعلام شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۹۴ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۷۷۲ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۷۰ تومان عرضه شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید سکه امامی با کاهش۷۷  تومانی، به رقم ۱۴ میلیون و ۹۷۷ هزار تومان رسید. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۱۸ هزار تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۴۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۶۴۴ دلار و ۵۳ سنت معامله شد.

 ریز معاملات روز یکشنبه 8 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه ، ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز تغییری نداشت و با قیمت ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۶۴ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که سکه امامی با افزایش ۷۵ هزار تومانی، به رقم ۱۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۵هزار تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۵۳ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۶۴۴ دلار و ۵۳ سنت معامله شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۷۴ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۷۸۹ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۷۷ تومان عرضه شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 9 آبان ماه

دلار در بازار آزاد با افزایش ۴۰۰ تومانی نسبت به صبح همان روز ، ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با رشد ۴۰۰  و با قیمت ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۶۴ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که سکه امامی با افزایش ۲۱۹ هزار تومانی، به رقم ۱۵ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان رسید. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۲ هزار تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۶۳۷ دلار و ۶۲ سنت معامله شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۷۵ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۷۹۰ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۷۵ تومان عرضه شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 10 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، دلار در بازار آزاد با افزایش ۴۰۰ تومانی نسبت به صبح همان روز، ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با رشد ۴۰۰  و با قیمت ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۸۴ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که سکه امامی با افزایش ۲۶۷ هزار تومانی، به رقم ۱۵ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان رسید. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۱۱ تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۷۶ هزار  تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۶۵۴ دلار و ۱۲ سنت معامله شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۶۳ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۷۵۴ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۷۳ تومان عرضه شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 11 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز چهارشنبه ، دلار در بازار آزاد با افزایش ۹۰۰ تومانی نسبت به صبح همان روز، ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با یک هزار تومان رشد با قیمت ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۹ هزار و ۴ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که سکه امامی با افزایش ۴۳۶ هزار تومانی، به رقم ۱۶ میلیون و ۹۳ هزار تومان رسید. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۲۰۱ هزار تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۴۰۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۶۵۶ دلار و ۵۱ سنت معامله شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۷۱ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۷۰۱ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۷۳ تومان عرضه شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 12 آبان ماه

روز پنجشنبه ، دلار در بازار بدون تغییر  نسبت به صبح همان روز، ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو تغییری نداشت و با قیمت ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۹ هزار و ۴ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که سکه امامی با افزایش 44 هزار تومانی، به رقم 15 میلیون و 998 هزار تومان رسید. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد 600 تومانی، به قیمت یک‌میلیون و 393 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و 622 دلار و 18 سنت معامله شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۷۱ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و 764 تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و 473 تومان عرضه شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors