روایت جالب امیری از اتفاق خجسته‌ای که وزیر صمت برای فولادی‌ها رقم زد

مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان روایت جالب از اتفاق خجسته‌ای که وزیر صمت در یکسال اخیر برای فولادی‌ها رقم زد، گفت: استیضاح و بررسی عملکرد وزارت یک ساله وزیر صمت با توجه به گستره فعالیت وزارت صنعت معدن و تجارت غیر منصفانه و نا عادلانه است.

سیف الله امیری در گفتگو با فولادبان با اشاره به طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس، اظهارداشت: آقای فاطمی امین در طول یکسال وزارت خود توانست بسیاری از مسایل مرتبط با صنایع و معادن  این وزارتخانه را به پیش ببرد و اقداماتی اساسی در جهت تسهیل شرایط برای فعالان این بخش فراهم کند.

وی گفت: بررسی عملکرد وزیر صمت  درمدت یکسال به نظر می رسد بسیار زمان کوتاهی است، زیرا گستره فعالیت وزارت صنعت ، معدن و تجارت علاوه بر تنظیم بازار، صنعت و معدن را نیز شامل می‌شود که پرداختن به آن نیاز به فرصت بیشتری دارد.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در مدت  یکسال اخیر آقای فاطمی امین تلاش زیادی برای سر و سامان دادن این وزارتخانه با توجه به اینکه چندین سال بدون متولی مشخص اداره می‌شد، انجام داده است؛ در نتیجه نمایندگان مجلس باید فرصت  بیشتری برای دستیابی به اهداف وزارت صمت به وی بدهند.

امیری با اشاره به طراحی و برنامه ریزی سامانه های برای انواع محصولات و کالاها در وزارت صمت، خاطرنشان کرد: در مدت یکسال اخیر وزیر صمت با راه اندازی سامانه های متعدد به‌ویژه در حوزه کالا به کالا،  رصد انواع محصولات و کالاها را تسهیل کرد به گونه ای که چرخه تولید انواع محصولات فولادی از سنگ آهن تا خروجی نهایی قابل رصد است و این اتفاق خجسته ای است که گرانی یا ارزانی فولاد در مناطق مختلف، نحوه عرضه در بورس کالا و حتی شمار مشتریان و کیلو به کیلوی آن نیز رصد می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *