استیضاح وزیر صمت به روایت یک کارشناس/چگونه می‌توان شرایط را بهبود داد؟

عضو انجمن نورد کاران فولادی ایران به طرح استیضاح سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس واکنش نشان داد و گفت: به‌منظور اصلاح ساختارها با تخصیص فرصت بیشتر و همراه داشتن یک تیم قوی، می‌توان شرایط را بهبود داد تا شاهد پویایی بیشتر وزارتخانه در راستای اهداف بالادستی کشور در همه حوزه‌های صنعت و معدن و تجارت باشیم.

مصطفی عبداللهی در گفت و گو با فولادبان، اظهار کرد: با توجه به گذشت بیش از یک سال از استقرار دولت جدید و در راستای بهبود امور کشور به‌ویژه وزارت صمت، به نظر انجمن نوردکاران فولادی ایران مدت کوتاه فعلی فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت محسوب نمی‌شود و تغییر مقام عالی وزارتخانه در شرایط کنونی وضعیت را برای تولیدکنندگان سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: به نظر انجمن نوردکاران فولادی ایران، این‌گونه تغییرات موجب از دست رفتن زمان و افزایش مشکلات صنعتگران خواهد شد و چالش های کشور در حوزه صنعت و معدن را مضاعف خواهد کرد.

این فعال صنعت فولاد در ادامه بیان کرد:  اگر وزیر صمت تغییر کند اتفاق خاصی در این حوزه رخ نمی دهد چون هر فردی که بخواهد با مسائل مختلف این وزراتخانه در حوزه  صنعت و معدن، در این بخش آشنا شود یکسال طول می کشد و عمر دولت و مجلس هم به پایان می رسد و اتفاق خاصی در این بخش رخ نمی دهد.

عضو انجمن نورد کاران فولادی ایران با اشاره به همراه بودن همیشگی وزیر صمت با صنعتگران، تصریح کرد: به‌منظور اصلاح ساختارها با تخصیص فرصت بیشتر و همراه داشتن یک تیم قوی، می توان شرایط را بهبود داد تا شاهد پویایی بیشتر وزارتخانه در راستای اهداف بالادستی کشور در همه حوزه‌های صنعت و معدن و تجارت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *