جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 11 اردیبهشت 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ معامله صد درصدی آهن اسفنجی بریکت

براساس جزئیات معاملات امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 بورس کالا، آهن اسفنجی بریکت به طور کامل معامله شد

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ معامله صد درصدی آهن اسفنجی بریکت اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، از ۲۲۸ هزار و ۴۲۳ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۱۵۲ هزار و ۵۱۰ تن یعنی معادل ۶۷ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۲ هزار و ۹۴۰ تن آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۰ هزار و ۶۷۱ ریال است.

در همین حال، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۲۰ تن یعنی معادل ۰٫۹ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۳ هزار و ۸۱۸ ریال است که نشان از رشد ۰٫۳ درصدی قیمت این محصول دارد.

همچنین، ۸۰۰ تن از حجم عرضه شده ناودانی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۵۵ هزار و ۲۵۴ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۸ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۱۸ درصد آن با قیمت پایه ۴۲۴ هزار و ۹۸۰ ریال به فروش رفت.

در همین حال، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه G در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵ هزار و ۷۵۰ تن یعنی معادل ۵۱ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۷۰ هزار و ۶۰۳ ریال است که نشان از افت ۰٫۲ درصدی قیمت این محصول دارد.

همچنین، ۹۵۰ تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۶۶۷ هزار ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، فروشندگان سنگ آهن دانه بندی، به میزان ۲۰ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۱۲٫۵ درصد آن با همان قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ ریال به فروش رفت.

در همین حال، ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵ هزار تن یعنی معادل ۱۷ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۵۲ هزار و ۳۷۶ ریال است .

از طرفی، ۱۰۰ تن از حجم عرضه شده کنسانتره سنگ آهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۳۵ هزار و ۳۴۰ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، آهن اسفنجی به میزان یک هزار تن معامله شد که قیمت میانگین موزون و پایه آن ۱۳۲ هزار و ۶۶ ریال بود.

در پایان، فروشندگان آهن اسفنجی بریکت، به میزان ۲۲ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال خوب مشتریان ۱۰۰ درصد آن با همان قیمت پایه یعنی ۱۴۳ هزار و ۴۵ ریال به فروش رفت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors