گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ از چرخش دلار در کانال 32 هزار تومانی تا سکه 15 میلیونی

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، سکه وارد کانال 15 میلیون تومانی شد و قیمت دلار هم در کانال 32 هزار تومان در نوسان بود.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه 30 مهر ماه

دلار در بازار آزاد در بعدازظهر روز شنبه، ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز تغییری نداشته و با قیمت ۳۲ هزار تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۳۴ تومان اعلام شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۲۴ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۷۶۴ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۶۵ تومان عرضه شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید سکه امامی با کاهش ۳۰ هزار تومانی، به رقم ۱۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۷ هزار و ۹۰۰ تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۵۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی، یک‌هزار و ۶۵۷ دلار و ۸۲ سنت معامله ‌شد.

ریز معاملات روز یکشنبه یکم آبان ماه

دلار در بازار آزاد دربعدازظهر روز یکشنبه ، ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز تغییری نداشته و با قیمت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۴۴ تومان اعلام شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۲۱ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۷۶۸ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۶۶ تومان عرضه شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید سکه امامی با افزایش ۷ هزار تومانی، به رقم ۱۴ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان رسید. و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۹ هزار و ۷۰۰ تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ، یک‌هزار و ۶۵۷ دلار و ۸۲ سنت معامله ‌می‌شد.

ریز معاملات روز دوشنبه ۲ آبان ماه

دلار در بازار آزاد دربعدازظهر روز دوشنبه، ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز تغییری نداشته و با قیمت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۴۴ تومان اعلام شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۶۳ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۸۰۱ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۷۴ تومان عرضه شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید سکه امامی با کاهش ۲۹ هزار تومانی، به رقم ۱۴ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان رسید. و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۲ هزار و ۵۰۰ تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۳۸ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی، یک‌هزار و ۶۴۸ دلار و ۹۰ سنت معامله ‌می‌شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 3 آبان ماه

دلار در بازار آزاد دربعدازظهر روز سه‌شنبه، ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو  نیز بدون تغییر، با قیمت ۳۲ هزار تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۴۰ تومان اعلام شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۰۴ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۷۶۱ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۶۹ تومان عرضه شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید سکه امامی با افزایش ۷ هزار تومانی، به رقم ۱۴ میلیون و ۹۲۷ هزار تومان رسید.و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۴۲ هزار تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۴۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازاز جهانی، یک‌هزار و ۶۴۱ دلار و ۶۷ سنت معامله می‌شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 4 آبان ماه

دلار در بازار آزاد دربعدازظهر روز چهارشنبه ، ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو  نیز بدون تغییر، با قیمت ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۵۴ تومان اعلام شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۶۵۳ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۶۵۵ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۷۴ تومان عرضه شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید سکه امامی با کاهش ۴۷ هزار تومانی، به رقم ۱۴ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش  ۲ هزار تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۵۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۶۶۲ دلار و ۸ سنت معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 5 آبان ماه

دلار در بازار آزاد دربعدازظهر روز پنجشنبه ، ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو  نیز بدون تغییر، با قیمت ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۲۸ هزار و ۹۵۴ تومان اعلام شد.

در همین حال، نرخ حواله‌جات درهم امارات ۷ هزار و ۴۴۹ تومان عرضه شد. حواله‌جات یوآن چین، ۳ هزار و ۸۱۳ تومان به فروش رسید، ضمن اینکه حواله‌جات لیر ترکیه، یک‌هزار و ۴۷۰ تومان عرضه شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید سکه امامی با افزایش ۱۲۷هزار تومانی، به رقم ۱۵ میلیون و ۱۰۲ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۵ هزار تومانی، به قیمت یک‌میلیون و ۳۶۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۶۶۲ دلار و ۲۴ سنت معامله شد

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *