گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار «فولادبان» به بررسی معاملات بورس کالا در هفته جاری پرداخت.

در مهمترین عرضه هفته، روزدوشنبه 2 آبان ماه 1401، ۲۰۱ هزار و ۲۲۰ تن از حجم شمش بلوم عرضه شده در تابلوی معاملاتی  بورس کالا با رقابت ۰٫۳ درصدی و با قیمت پایانی ۱۳۱ هزار و ۱۷۶ ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات  روز شنبه 30 مهر ماه

در معاملات روز شنبه ۳۰ مهر ماه، از یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۳۱۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز  یک میلیون و ۳۸۳ هزار و ۲۱۶ تن معادل ۷۳٫۷ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۷۸ هزار و ۹۵۰ تن شمش بلوم در پیش گشایش تالار صنعتی به دلیل کمبود تقاضای لازم از روی تابلو معاملات بورس کالا حذف شد.

علاوه بر این، ۵ هزار و ۷۵۰ تن تیر آهن در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت۲٫۳ درصدی به میزان ۳ هزار و ۳۳۵ تن به فروش رسید.

همچنین ۵ هزارو ۱۴۰ تن میلگرد کلاف به میزان۸۹۶ تن و با قیمت پایانی ۱۵۸ هزار و ۲۳۰ ریال معامله شد.

در ادامه فقط ۷۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت پایانی ۲۲ هزار و ۲۸۵ ریال در تابلوی معاملاتی بورس کالا فروخته شد.

در همین حال، ۴۲٫۴ درصد از حجم یک میلیون و ۱۰ هزار تن گندله سنگ آهن روی تابلو به میزان ۴۷۵ هزار تن مورد معامله قرار گرفت، ضمن اینکه۹۹٫۳ درصد از حجم عرضه شده ۷۲ هزار تن آهن اسفنجی  روی تابلو با قیمت پایانی ۸۲ هزار و ۵۲۸ ریال معامله شد.

 

ریز معاملات روز یکشنبه 1 آبان ماه

در معاملات روز یکشنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۱،از ۴۲ هزار تن محصول فولادی هیچ محصول فولادی در تابلوی معاملات مورد معامله قرار نگرفت.

درهمین حال،امروز ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در بورس کالا با قیمت پایه ۸۹ هزار و ۳۴۳ ریال عرضه شد که در پیش گشایش تالار صنعتی به دلیل کمبود تقاضای لازم از روی تابلو معاملات بورس کالا حذف شد.

 

ریز معاملات روز دوشنبه 2 آبان ماه

در معاملات روز دوشنبه ۲ آبان ماه ، از۲۸۰ هزار و ۷۴۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز ۲۶۳ هزار و ۲۲۰ تن معادل۹۳٫۷ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۲۰۱ هزار و ۲۲۰ تن از حجم شمش بلوم در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۰٫۳ درصدی و با قیمت پایانی ۱۳۱ هزار و ۱۷۶ ریال مورد معامله قرار گرفت.

همچنین ۶۲ هزارتن تختال  بدون رقابت به میزان ۳۳ هزار تن و با قیمت پایانی ۱۳۱ هزار و ۳۶۱ ریال معامله شد.

 

ریز معاملات روز سه شنبه 3 آبان ماه

در معاملات روز سه شنبه ۳ آبان ماه ، از۳۷ هزار و ۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی ۲۰ هزار و ۵۰ تن معادل۵۴٫۱ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۱۴ هزارو ۱۰۰ تن از حجم ورق گالوانیزه در تابلوی معاملاتی بورس کالا با رقابت ۱٫۶ درصدی و با قیمت پایانی ۲۵۵ هزار و ۹۲۲ ریال مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر این، ۶۵۰ تن ورق قلع اندود  بدون رقابت به میزان ۲۰۰ تن و با قیمت پایانی ۳۴۵ هزار ریال معامله شد.

همچنین،  ۳۰۰ تن ورق گرم روی تابلودر نهایت به طور کامل با رقابت ۱۰٫۱ درصدی به قیمت پایانی۱۷۱ هزار و ۲۳۶  ریال به فروش رسید.

براین اساس، فقط ۵۰ تن از حجم عرضه ۵ هزار تنی ورق رنگی در تابلوی معاملات بورس کالا بدون رقابت با قیمت پایانی ۲۸۹ هزار و ۳۶۴ ریال مورد فروخته شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 4 آبان

در معاملات روز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱، از ۴۴۰ هزار و ۶۵۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی ۱۳۸ هزار و ۴۶۹ تن معادل ۳۱٫۴ درصد به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

در همین حال، ۳۸۱ هزار و ۲۲۰ تن میلگرد در بورس کالا با قیمت پایه ۱۴۷ هزار و ۷۰۷ ریال عرضه شد که از این میزان، ۱۰ هزار و ۹۰۸ تن مورد معامله قرار گرفت. به عبارت دیگر، ۲٫۸ درصد از میلگرد عرضه شده در معاملات بورس کالا به فروش رسید.

علاوه بر این، ۳۵ هزار و ۱۷۹ تن تیرآهن در تابلوی معاملاتی امروز بورس کالا با رقابت ۱٫۰۴ درصدی به میزان ۲۸ هزار و ۷۱ تن فروخته شد.

همچنین ۴ هزار و ۱۳۰ تن از حجم ناودانی در تابلوی معاملاتی امروز بورس کالا با رقابت ۱٫۶ درصد و با قیمت پایانی ۱۶۱ هزار و ۵۴ ریال مورد معامله قرار گرفت، ضمن اینکه ۲٫۲ درصد از حجم عرضه شده نبشی به میزان ۴۴۸ تن و با قیمت پایانی ۱۵۴ هزار و ۸۴۳ ریال معامله شد.

علاوه بر این، ۶۵۰ تن ورق قلع اندود  بدون رقابت به میزان ۲۰۰ تن و با قیمت پایانی ۳۴۵ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

همچنین،  ۳۰۰ تن ورق گرم روی تابلودر نهایت به طور کامل با رقابت ۱۰٫۱ درصدی به قیمت پایانی۱۷۱ هزار و ۲۳۶  ریال به فروش رسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *