جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 05 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عملکرد فاطمی امین در اصلاح ساختار وزارت صمت قابل دفاع است/ تفکیک وزارت صمت توجیه ندارد

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تهران گفت: مخالف تفکیک وزارت صمت هستم زیرا ادغام وزارت صنایع و بازرگانی از ابتدا بدون برنامه و عجولانه صورت گرفت واین دو وزارت خانه درواقع درهم ادغام نشدند بلکه به هم دوخته شدند.

علیرضا کلاهی صمدی در گفت‌وگو با فولادبان با اشاره به استیضاح وزیرصمت در هفته آتی ادامه داد: وقتی دو وزارت خانه مهم اقتصادی که قرار است درهم ادغام شوند باید از قبل برای آن برنامه داشته باشند ، ساختار جدید طرح ریزی کنند و براساس آن، برنامه های ادغام را پیش ببرند و فرآیندهای آن دقیق تعریف و چارت سازمانی آن بطور دقیق  طراحی شده باشد درحالیکه چنین شرایط و مراحلی برای ادغام دو وزارتخانه انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه وزارت صمت عملا از دوره دوم دولت روحانی بی وزیر بود، تصریح کرد: بعد از رفتن اقای نعمت زاده ، تمام بخش های وزارت صمت بدون وزیر و بدون هیچگونه تخصصی اداره می شد و عملا زمان زیادی برای مسلط شدن بقیه وزراء بر کار وجود نداشت.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه به فاطمی امین فرصت کافی برای نمایش دادن خروجی‌ اقداماتش داده نشده است، گفت: فاطمی امین در سیستمی که همه دنبال کار نکردن هستند، شجاعت اصلاح ساختار و بازمهندسی وزارت صمت را داشت.

کلاهی تشکیل یک لیست از دلایل استیضاح وزیر صمت را قابل ارزیابی مجدد دانست و افزود:در این لیست که علل استیضاح در آن ذکر شده تمامی دلایل قابل اصلاح و بازنگری و مهندسی فرایندی است و بنظر می رسد با اصلاح این موارد نیازی به تفکیک و جداسازی مجدد این دو وزارت خانه نیست.

این فعال اقتصادی در ادامه با مخالفت خود با طرح تفکیک وزارت صمت و استیضاح وزیر صمت تصریح کرد: تفکیک و جداسازی وزارت صمت در واقع قرار گرفتن در مسیر آزمون و خطای چندین ساله ماست  که تا به امروز آسیب های متعددی به اقتصاد کشور وارد آورده و ایران را تبدیل به کوچکترین اقتصاد منطقه کرده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors