گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ پایان هفته‌ کم‌رونق بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش فولادبان، معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، خبرازکاهش قیمت در اکثر روزهای هفته می دهد. در این میان نرخ ورق گرم آمریکا و چین که برای چند روز متوالی بدون تغییر به فروش می رفتند، و با ثبات قیمت روبرو بود هم کاهشی شد.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز سه‌شنبه 27 سپتامبر

در معاملات روز سه‌شنبه 27 سپتامبر ۲۰۲۲، (پنجم مهر۱۴۰۱) قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز 2.5 دلارافزایش یافت و به نرخ 672 دلار رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد نیز با رشد 1 دلاری، با قیمت 673 دلار در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز 2.5 دلار افزایش داشت و با نرخ 370 دلار و 50 سنت، فروخته شد، ضمن اینکه قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول بدون تغییر، با قیمت 363 دلار به ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییربه نرخ 802 دلار و 50 سنت رسید.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین هم با قیمت 566 دلار و 50 سنت درهرتن معامله شد.

 

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ پایان هفته‌ کم‌رونق بازار اخبار فولاد

 

ریز معاملات روز چهارشنبه 28 سپتامبر

در معاملات روز چهارشنبه 28 سپتامبر ۲۰۲۲، ( ششم مهر ۱۴۰۱) قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز بدون تغییر قیمت و به نرخ 672 دلار رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد نیز با افت 0.5 دلاری، با قیمت 672 دلار و 50 سنت در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز 3.5 دلار کاهش داشت و با نرخ 367 دلار، فروخته شد. ضمن اینکه قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با رشد 2.5 دلاری، با قیمت 365 دلار و 50 سنت، به ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز با افت یک دلاری به نرخ 801 دلار و 50 سنت رسید.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین هم 4 دلار و 50 سنت کاهش داشت و با قیمت 562 دلار درهرتن معامله شد.

 

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ پایان هفته‌ کم‌رونق بازار اخبار فولاد

ریز معاملات روز جمعه 30 سپتامبر

در معاملات روز جمعه 30 سپتامبر ۲۰۲۲، ( هشتم مهر ۱۴۰۱) قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز 8 دلارافزایش یافت وعدد 680 دلار را نشان داد. قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد با رشد 5 دلار و 24 سنتی، با نرخ 672 دلار و 74 سنت، در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افت 3 دلاری، با قیمت 364 دلار به فروش رسید. قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول  با کاهش 1 دلار و 35 سنت، به قیمت 364 دلار و 15 سنت به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش یک دلاری، با نرخ  800 دلار و 50 سنت منعقد شد.

علاوه بر این؛ نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین 5 دلار و 32 سنت کاهش داشت و به قیمت 567 دلارو 32 سنت، درهر تن معامله شد.

 

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ پایان هفته‌ کم‌رونق بازار اخبار فولاد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *