جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 07 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تحلیل روزانه بازار آهن 7 مهر 1401

بررسی بازار آهن امروز،7 مهر ۱۴۰۱ از تداوم روند ثبات قیمت حکایت دارد.

تحلیل روزانه بازار آهن 7 مهر 1401 عینک فولادی

به گزارش فولادبان بررسی بازار آهن امروز، هفتم مهر1401 نشان می‌دهد، نرخ اسکناس با افزایش 400 تومانی به 32 هزار تومان رسید با این حال تمامی مبادی فروش در بازار آهن از تغییر قیمت‌ها خوداری کردند.

این روز‌ها در حالی که اخبار مذاکرات وین کمرنگ شده است رئیس جمهور در گفت و گوی زنده تلویزیونی گفت: همکاری هایمان بین ایران و چین را به شکل گسترده ادامه می دهیم، روابط تجاری ما با روسیه از وقتی به مسکو رفتم 80 درصد بیشتر شده است.

از سوی دیگر پایگاه اینترنتی «واشنگتن فری بیکن» مدعی شد که مقام‌های ارشد دولت آمریکا طی یک جلسه توجیهی محرمانه به کنگره آمریکا اطلاع داده‌اند که مذاکرات غرب با ایران برای احیای برجام به بن‌بست رسیده است.

«دارل عیسی» نماینده جمهوری‌خواه کالیفرنیا در این باره گفت: «دولت دو هفته پیش تصور می‌کرد که به توافقی دست یافته است، اما اکنون می‌دانند که معامله‌ای در کار نیست و کار دیگری هم نمی‌شود کرد، چرا که تمام راه‌ها را رفته‌اند، و ایران قصد ندارد معامله کند».

این به این معنی است که آمریکا و اتحادیه اروپا باید به دنبال روش دیگر برای عبور از بحران انرژی باشند و یا از پیشرفت جنگ روسیه و اوکراین جلوگیری کنند.

در اکثر بخش‌های بازار جهانی نیز تغییرات خاصی قابل مشاهده نیست و به نظر می‌رسد وارد یک دوره رکود خواهیم شد، به طوری که روند بازار در اغلب مناطق به جز میلگرد صادراتی ترکیه که تحت تاثیر بهای انرژی قرار دارد منفی است.

در عین حال نرخ محصولات صادراتی ایران ایران نیز به طور جزئی رشد کرد و شاخص هفتگی قیمت بیلت با افزایش بیش از یک درصدی به محدوده ۴۵۸ دلار رسیده اما بازار اسلب همچنان روزهای سرد و بدون معامله را سپری می‌کند و قیمت آن ۴۳۰ دلار است.

در بازار آزاد داخلی نیز خبری از تغییر قیمت در روز نیمه تعطیل بازار نیست و امروز هم فروشندگان روند ثبات قیمت را مد نظر قرار دادند.

از بازار آهن چه خبر؟

امروز قیمت تمامی محصولات در بازار میلگرد ثبات قیمت را تجربه کردند.

فروشندگان بازار نبشی و ناودانی هم تغییر قیمتی را برای محصولات خود در نظر نگرفتند و قیمت ها در این بازار ثابت ماند.

در بازار تیرآهن شاهد افزایش قیمت کیلویی 100 تومان در دو محصول از کارخانه ذوب آهن اصفهان بودیم در حالی که تمامی محصولات دیگر در این بازار با ثبات قیمت به فروش رسیدند.

در بازار پروفیل هم مانند روند کلی بازار آهن و فولاد، تغییر قیمتی در محصولات اعمال نشد و فروشندگان ثبات قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors