جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 16 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چراغ سبز خریداران به عرضه شمش بلوم در بورس کالا/ ۵۳٫۵ درصد از تیرآهن عرضه شده به فروش نرفت

براساس پایان معاملات تالار صنعتی امروز چهارشنبه 16 شهریور ماه 1401، 15 هزار تن شمش بلوم به طور کامل روی تابلو قرار گرفت و معامله شد.

به گزارش فولادبان، امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱، از ۲۴۰ هزار و ۱۰۰ تن محصول فولادی ۱۶۳ هزار و ۵۷۱ تن معادل ۶۸٫۱ درصد در تابلوی معاملات بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال، در معاملات امروز بورس کالا ۱۵ هزار تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۲۵ هزار و ۹۴۶ ریال عرضه شد که این محصول به طور کامل و با قیمت پایانی ۱۲۸ هزار و ۶۶۶ ریال فروخته شد.

در ادامه معاملات امروز بورس کالا ۱۶۹ هزار و ۲۰۸ تن میلگرد با قیمت پایه ۱۳۸ هزار و ۷۷۰ ریال عرضه شد که از این میزان، ۴۶ هزار و ۱۷۳ تن با قیمت ۱۳۹ هزار و ۸۷۷ ریال مورد معامله قرار گرفت. به عبارت دیگر، ۲۷٫۲ درصد از میلگرد عرضه شده در معاملات امروز بورس کالا به فروش رسید.

همچنین ۴۶٫۵ درصد از ۳۷ هزار و ۹۴۸ تن تیررآهن در تابلوی معاملاتی امروز بورس کالا با قیمت پایانی ۱۵۸ هزار و ۷۴۲ ریال معامله شد، ضمن اینکه ۵٫۳ درصد از حجم ۱۶ هزار و ۳۵۵ تن نبشی به میزان ۸۷۶ تن و با قیمت پایانی ۱۴۶ هزار و ۹۳۶ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، یک هزار و ۶۰۰ تن ناودانی با رقابت ۲٫۳ درصدی با قیمت پایانی ۱۵۲ هزار و ۸۳ ریال معامله شد که میزان حجم معامله شده این محصول به ۵۱۰ تن رسید.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors