جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 05 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تحقیق و تفحص؛ ابزار راستی آزمایی عملکرد شرکت ها/برق صنعت چگونه برای تولید بیت‌کوین مصرف شد؟

عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران ایران تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از عملکرد شرکت ها را ضروری خواند و گفت: تحقیق و تفحص ازبورس کالا، شرکت ایمیدرو ، ایدرو و فولاد خوزستان نوعی راستی آزمایی از عملکرد و فعالیت شرکت هاست.

احمد رضوی نیک در گفتگو با فولادبان بررسی و تحقیق و تفحص از بورس کالا را مورد توجه تمام زنجیره فولاد دانست و افزود: اگر تحقیق و تفحص بورس کالا پیگیری شود ، رانت های زیادی مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به نصب ماینرهای استخراج رمز ارز در ساختمان اصلی بورس و اوراق بهادار ادامه داد: موضوع نصب و تعبیه ماینرها در ساختمان اصلی بورس و بازار سرمایه برای استخراج رمز ارز سال گذشته بر ملا شد و این در حالی بود که برق صنعت در اختیار ماینرها بود و غیر قانونی بیت کوین استخراج می کردند.

این فعال صنعتی تصریح کرد: بیشتر صنایع بویژه صنعت فولاد و نوردکاران سال گذشته با سهمیه بندی و قطعی برق مواجه بودند ولی برق مصرفی صنعت در اختیار بیت کوین های رمز ارز ساختمان بورس قرار گرفته بود در حالیکه هیچ سود و منفعتی هم از   استخراج رمز ارزها به سهامداران بورس نرسید.

رضوی نیک تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس ازعملکرد شرکت ها را ضروری خواند و گفت: تحقیق و تفحص ازبورس کالا، شرکت ایمیدرو ، ایدرو و فولاد خوزستان نوعی راستی آزمایی از عملکرد و فعالیت این شرکت هاست .

وی با اشاره به مسئولیت بورس کالا در تعیین قیمت وعرضه محصولات افزود: بیش ازسه سال است که نوردکاران و دیگر تشکل های بخش خصوصی خواستار ایجاد بورس کالا در سه نقطه شمال، جنوب و شرق کشور شده اند تا بورس کالا فعالیت انحصاری نداشته باشد و ضمن آن در سرعت کار و تعیین و کاهش قیمت ها اثرگذار باشد در حالیکه اصلا به این خواسته  توجهی نمی شود.

عضوهیات مدیره انجمن نوردکاران ایران با انتقاد از صادرات ارزان شمش به کشورهای منطقه ادامه داد: شمش تولید داخل در حال حاضربه نوردکار ایرانی 40 دلار بیشتر از شمش صادراتی فروخته می شود و این در حالیست که قطر و کویت به یمن شمش ارزان صادراتی ایران ، توانسته اند برای خود بازار صادراتی ایجاد کنند و همین شرایط موجب شده در سه ماه اخیر قیمت تیراهن در بورس کالا با شمش فقط 17 تک تومان تفاوت داشته باشد که مسلما حاصل این سیاست ها و تصمیمات جز تعطیلی واحدهای تولیدی نخواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors