جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 29 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هنوز گزارش تخلفات به قوه قضاییه نرسیده است/اگر تخلف محرز شود وارد عمل می‌شویم

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: تا به حال قوه قضاییه خبری در زمینه تخلفات فولاد مبارکه دریافت نکرده تا در راستای آن اقدام و تحقیقات مورد نظر را انجام دهد.

سعید عمرانی در گفتگو با فولادبان در رابطه با نتایج تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه بیان کرد: با توجه به اینکه تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه انجام شده و لیست آن نیز منتشر شده است، در شرایط فعلی باید زمینه تخلفات  مشخص شود، در واقع اگر تخلفی در این حوزه صورت گرفته باشد، در حوزه تخلفات بررسی می‌شود و در صورتی که به عنوان کشف جرایم شناخته شود، قوه قضاییه باید در حوزه جرایم به آن رسیدگی کند.

عمرانی در ادامه عملکردهای قضایی را وابسته به نتیجه تحقیق و تفحص دانست و بر اساس گفته‌های وی، پس از روشن شدن نتایج باید بر حسب مورد مشخص شده، تصمیم گیری کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در پاسخ به اینکه نتیجه تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه به 91 همت رسیده، گفت: باید تا زمان اعلام جرم یا تخلف منتظر ماند و پس از آن، همه اشکالات نکته به نکته و با جزئیات مشخص می‌شود. در این راستا پس از ارسال موقعیت، قوه قضاییه از طریق ضابطین و روش‌های قضایی پیگیری‌های خود را شروع می‌کند. این سلسله مراتب برای همه اتفاقات و موضوعات صدق می‌کند و در این حوزه دستگاه قضا تفاوتی قائل نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تا به حال قوه قضاییه خبری در این زمینه دریافت نکرده تا در راستای آن اقدام و تحقیقات مورد نظر را انجام دهد. بنابراین تا زمانی که گزارش رسمی درباره اقدام یک جرم اعلام نشود، نمی‌توان در رابطه با آن اظهار نظر کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors