جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 31 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بیشترین ریزش قیمت محصولات فولادی در مقاطع ورق فولادی

یک فعال بازار آهن و فولاد اعلام کرد: بیشترین کاهش قیمت در هفته اخیر برای مقاطع فولادی ورق بود و ورق فولادی از اول هفته تا پایان هفته به صورت میانگین از کیلویی 1700 تومان تا 2500 تومان کاهش قیمت داشت.

احمد خان بابایی در گفتگو با فولادبان با اشاره به روند نزولی قیمت بازار آهن و فولاد کشور گفت: در یک ماه اخیر بازار آهن و فولاد و کلا تمام محصولات فولادی روند نزولی داشت ولی برخی هفته ها شاهد افزایش گاه به گاه بازار هم هستیم.

وی، بیشترین کاهش قیمت در هفته گذشته را مربوط به ورق فولادی دانست و اظهارداشت: بیشترین کاهش قیمت در هفته اخیر برای مقاطع فولادی ورق بود و ورق فولادی مبارکه ،اکسین و کاویان اهواز از اول هفته تا پایان هفته به صورت میانگین از کیلویی 1700 تومان تا 2500 تومان با توجه به سایز و اندازه و کیفیت آن کاهش قیمت داشته است.

این فعال مطلع بازار آهن و فولاد تهران تصریح کرد: دیگر محصولات فولادی مانند میلگرد و تیرآهن هم در هفته گذشته شاهد کاهش قیمت بودند ولی نسبت به ورق فولادی میزان کاهش قیمت آن کمتر بود.

خان بابایی در پایان افزود: نبشی و ناودانی در هفته های قبل کاهش قیمت را تجربه کردند ولی این هفته کاهش قیمت این محصولات در حدود 200 تا 300 تومان بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors