جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 02 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

نقاط ضعف فاطمی امین صدور بخشنامه های دست و پاگیر و تصمیمات آنی و کوتاه مدت بود

مشکلات موجود در صنعت برق بهیچوجه حل نشده است و در فصل تولید فولادسازان و واحدهای تولیدی باید به تعطیلی اجباری بروند که قطعا این تعطیلی ها خسارات جبران ناپذیرمالی و تولیدی به صنعت فولاد خواهد زد.

نقاط ضعف فاطمی امین صدور بخشنامه های دست و پاگیر و تصمیمات آنی و کوتاه مدت بود عینک فولادی فولاد

یک فعال صنعتی گفت: بیشترین نقطه ضعف فاطمی امین در یک سال گذشته صدور بخشنامه های دست و پاگیر و متعدد، تصمیمات آنی و کوتاه مدت ، قیمت گذاری دستوری و صدور بخشنامه اعمال عوارض بر صادرات محصولات فولادی بود که در سال گذشته به صنعت فولاد آسیب زیادی زد.

علیرضا میرزایی درگفتگو با فولادبان درباره اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صمت درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی به عنوان یک دستگاه نظارتی عملکرد فاطمی امین را در یک سال گذشته بررسی کرده و استیضاح هم به درخواست بیش از25 نفر از نمایندگان مجلس طرح و به هیات رئیسه مجلس ارائه شده است ، حال اگر آقای فاطمی امین بتواند نمایندگان مجلس را قانع کند، قاعدتا می تواند از آنها رای اعتماد بگیرد و اگر هم نتواند نمایندگان را قانع کند ، حق قانونی نمایندگان است که استیضاح کنند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد یکساله وزیر صمت قابل دفاع نیست، ادامه داد: شرایط بازار محصولات فولادی و صنعت فولاد در یکسال اخیر اصلا خوب نبوده است و 110 واحد تولیدی القایی به دلیل تامین نشدن مواد اولیه و بی توجهی دولت به بخش صنعت فولاد مجبور به توقف فعالیت خود شدند.

این فعال صنعتی تصریح کرد: بیشترین نقصان عملکرد فاطمی امین صدور بخشنامه های دست و پاگیر و متعدد، تصمیمات آنی و کوتاه مدت  قیمت گذاری دستوری و صدور بخشنامه اعمال عوارض بر صادرات محصولات فولادی بود که در سال گذشته بر صنعت فولاد تاثیر زیادی گذاشت .

میرزایی گفت: سهمیه بندی و قطعی برق و گاز در تابستان و زمستان هم گویی تبدیل به روال عادی برای فولادسازان شده و قطعی برق در تابستان امسال عملا فعالیت فولادسازان را با متوقف و یا با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی افزود: مشکلات موجود در صنعت برق بهیچوجه حل نشده است و در فصل تولید فولادسازان و واحدهای تولیدی باید به تعطیلی اجباری بروند که قطعا این تعطیلی ها خسارات جبران ناپذیرمالی و تولیدی به صنعت فولاد خواهد زد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors