Please use a valid API Key رشد شاخص کل در آخرین روز معاملات به واسطه رشد سهام شاخص‌ساز - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

رشد شاخص کل در آخرین روز معاملات به واسطه رشد سهام شاخص‌ساز

با ورود بیشتر پول به بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری بیشتر در سهام شاخص‌ساز بورس، شاخص کل در اخرین روز معاملاتی هفته رشد کرد.

به گزارش فولادبان، آخرین روز معاملاتی هفته برای بورس با ورود نقدینگی همراه شد و بیشتر سهامداران به خرید سهم‌های شاخص‌ساز و بزرگ بازار روی آوردند. این روزها، خبرهای بدی از جمله آغاز خاموشی صنایع، صادر شدن قطعنامه ضد ایرانی و تورم و افزایش نرخ بهره بانکی بر بازار سرمایه سایه انداخته و باعث شده است تا معاملات از عمق کافی برخوردار نباشند. به همین دلیل، رشدهای بازار سهام چندان امیدوارکننده نیستند.

به هر صورت، شاخص کل تا آخرین دقایق معاملات امروز 4 هزار و 914 واحد رشد کرد و در نقطه یک میلیون و 520 هزار و 302 واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد خرید در سهام شرکت‌های خودرویی و بانکی، 2 هزار و 348 واحد افزایش یافت و در نقطه 421 هزار و 414 واحدی ایستاد. شاخص فلزات اساسی با رشد اندک 2 هزار و 64 واحدی، رقم یک میلیون و 118 هزار و 841 واحد را نشان داد.

در جریان معاملات روز جاری، نمادهای «شستا»، «خودرو»، «خگستر»، «شپنا»، «خساپا»، «خزر» و «لپارس» بیشترین تراکنش را داشتند و نمادهای «حکشتی»، «شستا»، «شبندر»، «جم پیلن»، «مبین»، «شتران» و «شپدیس» بیشترین تأثیر را در روند حرکتی شاخص گذاشتند.

نمادهای معاملاتی گروه صنعت فولاد نیز امروز بیشتر متعادل خرید و فروش شدند، اما در این میان، نماد «فسازان» و «فپنتا» افت شدیدی را تجربه کردند و دیگر نمادها وضعیت سبز داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors