جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 12 اردیبهشت 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ثبات قیمت میلگرد فولادی داخلی چین

فروشندگان به دلیل تقاضای پایدار توانستند قیمت‌های قبلی خود را حفظ کنند، اما انتظار می‌رود پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه چین تعرفه واردات زغال کک و زغال ‌سنگ حرارتی را به منظور افزایش عرضه انرژی حذف می‌کند، سطح آن کاهش ‌یابد.

ثبات قیمت میلگرد فولادی داخلی چین اخبار فولاد

گزارش متال بولتن حاکی از آن است که قیمت میلگرد فولادی داخلی چین در روز پنجشنبه (۲۸ آوریل) ثابت ماند، اما فعالان بازار گفتند که انتظار دارند پس از انتشار اخباری مبنی بر حذف عوارض واردات زغال سنگ از ابتدای ماه آینده، قیمت‌ها کاهش یابد.

به گزارش فولادبان، ارزیابی روزانه فست مارکت نشان داد قیمت میلگرد فولادی داخلی در شرق چین (شانگهای) در روز پنجشنبه (۲۸ آوریل) در محدوده ۴۹۸۰ – ۵۰۰۰ یوان (۷۶۰ – ۷۶۳ دلار) در هر تن بود. این در حالی است که قیمت این محصول نسبت به روز قبل بدون تغییر بوده است.

به گفته منابع بازار، در روز پنجشنبه تقاضای میلگرد فولادی در سراسر کشور با کاهش تقاضا و در برخی مناطق شرقی چین به دلیل هوای بارانی، تا حد زیادی ثابت بود، اما این کاهش با تقاضای بیشتر در سایر شهرها جبران شد.

فعالان بازار اعلام کردند فروشندگان به دلیل تقاضای پایدار توانستند قیمت‌های قبلی خود را حفظ کنند، اما انتظار می‌رود پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه چین تعرفه واردات زغال کک و زغال ‌سنگ حرارتی را به منظور افزایش عرضه انرژی حذف می‌کند، سطح آن کاهش ‌یابد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که اواخر روز پنجشنبه توسط وزارت دارایی منتشر شد، چین ۳ درصد از عوارض واردات زغال کک و ۳ تا ۶ درصد از عوارض واردات زغال سنگ حرارتی را از اول می تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳ حذف خواهد کرد.

یک تاجر مستقر در شانگهای در مورد قیمت میلگرد فولادی اظهار کرد: قیمت میلگرد فولادی داخلی چین با توجه به انتظارات فعالان بازار مبنی بر کاهش هزینه مواد خام کاهش خواهد یافت.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors