جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس همچنان رو به پایین حرکت می‌کند

با وجود اینکه شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات روی ریل صعودی بود، این روند ادامه نداشت و باز هم بورس قرمز شد.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بازار سرمایه امروز نتوانست رشدی را که در ابتدای معاملات به دست آورده بود، حفظ کند و در نهایت، با شتاب گرفتن عرضه‌ها در صنایع و نمادهای شاخص‌ساز، نماگر اصلی بورس وارد محدوده قرمز شد. حال که به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم، به نظر می‌رسد که مسئولان بازار سرمایه را هم از یاد برده باشند و بررسی وضعیت بازار سهام را به سال بعد موکول کرده باشند و سهامداران هم در صدد خارج کردن نقدینگی خود به منظور دور کردن پول خود از ریسک‌های احتمالی باشند.

به هر حال، امروز شاخص کل 595 واحد ریخت و به یک میلیون و 334 هزار و 781 واحد رسید، اما شاخص کل توانست با افزایش 218 واحدی، رقم 338 هزار و 954 واحدی را نشان دهد. شاخص گروه فلزات اساسی هم با رشد کم 211 واحدی خود، در نقطه یک میلیون و 57 هزار و 248 واحدی به کار خود پایان داد.

امروز، نمادهای «شستا»، «کدما»، «شتران»، «خودرو»، «بشهاب»، «شبندر» و «شپنا» نسبت به دیگ نمادهای بازار تراکنش بیشتری داشتند و نمادهای «شپدیس»، «کچاد» و «شیراز» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل گذاشتند. در این میان، نمادهای «کگل»، «ومعادن»، «خودرو» و «شیران» اثری مثبت در شاخص داشتند.

در بین نمادهای فولادی نیز نمادهای «فپنتا»، «فسازان» و «فولاژ» رشد بیشتری را در قیمت سهام خود تجربه کردند، اما دیگر نمادهای فولادی یا رشد کمی داشتند و یا افت قیمت را در معاملات دیدند. در نمادهای معدنی نیز «کگل» سبزپوش بود و «کچاد» افت قیمت داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors