جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 19 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تشکیل جلسات شورای آهن و فولاد در آینده نزدیک/انجمن های سنگ آهن و فولاد نخ تسبیح انسجام اهالی زنجیره

با توجه به اینکه دو انجمن سنگ آهن و فولاد تلاش‌های زیاد و رایزنی های متعددی را درباره تشکیل شورای آهن و فولاد داشتند احتمال اینکه تا پایان سال به ثمر برسد وجود دارد.

تشکیل جلسات شورای آهن و فولاد در آینده نزدیک/انجمن های سنگ آهن و فولاد نخ تسبیح انسجام اهالی زنجیره عینک فولادی

رئیس انجمن سنگ آهن ایران با اشاره به رایزنی‌ها با مقامات وزارت صمت و سایر انجمن های زنجیره فولاد از قریب الوقوع بودن تشکیل شورای آهن و فولاد خبر داد و گفت: جلسات متعددی را این دو انجمن میزبان اهالی زنجیره فولاد بودند و تمام هماهنگی ها برای تشکیل این شورای تخصصی ها انجام شد و به نظر می‌رسد با هماهنگی های صورت گرفته احتمال برگزاری این جلسه پیش از پایان سال جاری وجود دارد.

مهرداد اکبریان در گفتگو با فولادبان افزود: در زمان تغییر دولت هماهنگی‌ها انجام شده بود و به همین دلیل ما منتظر مستقر شدن دولت جدید بودیم تا این اتفاق به نتیجه برسد.

رئیس انجمن سنگ آهن با بیان اینکه وزیر صمت و معاونت معدنی جدید نیز همراهی خوبی را با این طرح داشتند، تاکید کرد: می توان به اهالی زنجیره فولاد این نوید را داد که رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها برای تشکیل شورای آهن و فولاد در مرحله نهایی قرار گرفته و به زودی و پیش پایان سال جاری نیز شاهد برگزاری اولین جلسه این شورا باشیم.

نائب رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی تصریح کرد: با توجه به اینکه دو انجمن سنگ آهن و فولاد تلاش‌های زیاد و رایزنی های متعددی را در این رابطه داشتند، به نوعی نخ تسبیح وصل انجمن‌ها و فعالان زنجیره فولاد برای تشکیل این شورا این دو انجمن در کنار هم خواهد بود تا این کار مشترک به ثمر مورد نظر برسد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors