جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 دی 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از دست رفتن کانال حمایتی 1.3 میلیون واحدی شاخص کل

شاخص کل بازار سرمایه با سقوط آزادی 30 هزار واحدی، کانال حمایتی 1.3 میلیون واحدی را از دست داد.

بازار سرمایه

به گزارش فولادبان، بورس پس از افت‌های پی در پی و کوچکی که داشت، امروز با یک سقوط آزاد آب پاکی را روی دست معامله‌گران ریخت و در نهایت، کانال حمایتی 1.3 میلیون واحدی را از دست داد. بازار سرمایه تا کنون از بی‌اعتمادی، عدم حمایت و کمبود نقدینگی رنج می‌کشید و امروز هم با صحبت‌های رئیس سازمان بورس که سقوط شاخص کل را گردن مردم انداخت، بی‌اعتمادی را بیشتر کرد و حال مشخص نیست که چه زمانی بورس دوباره به رونق خود بازگردد.

با این روند، شاخص کل بورس باز هم امروز در تداوم افت‌های خود، امروز هم 30 هزار و 538 واحد دیگر افت کرد و در نهایت روی یک میلیون و 275 هزار و 932 واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز به دنبال نماگر اصلی بورس می‌دوید و تا پایان معاملات با سقوط 8 هزار و 52 واحدی، رقم 337 هزار و 32 واحدی را نشان داد. نماگر گروه فلزات اساسی هم وضعیت بدتر از روزهای گذشته را داشت و با ریزش 23 هزار و 421 واحدی، به یک میلیون و 39 هزار و 798 واحد رسید.

در معاملات روز جاری، نمادهای «فولاد»، «شپنا»، «شتران»، «خساپا»، «خودرو»، «فملی» و «شبندر» بیشترین تراکنش را داشتند و نمادهای «فولاد»، «فارس»، «کگل»، «فملی»، «کچاد»، «وغدیر» و «شپدیس» نیز بیشترین تأثیر را روی ریزش امروز شاخص کل گذاشتند.

نمادهای فولادی هم وضعیتشان نسبت به دیگر سهم‌های بازار بدتر بود و اکثر نمادهای این صنعت مانند «ذوب»، «فپنتا»، «فجر»، «کاوه»، «فولاد» همگی افت بالای 3 درصدی داشتند. دو نماد معدنی صنعت فولاد در بازار سهام یعنی «کگل» و «کچاد» هم وضعیت بسیار بدی را تجربه کردند و سرخ شدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors