معاملات قرمز رنگ بسته شدند/ تاثیر منفی وین بر روند بازار سرمایه

امروزز برای دومین روز متوالی شاهد روند نزولی در بازار سرمایه هستیم که به گفته کارشناسان، وضعیت کنونی بازاردر واکنش به مذاکرات وین می باشد.

به گزارش فولادبان، در ابتدای معاملات امروز شاهد عدد منفی کمی در شاخص کل بودیم. بازار در ادامه سبز رنگ شد اما این روند پایدار نبود و باز هم شاخص ها وارد روند نزولی شدند.

با وجود حجم منفی ها تا میانه معاملات در بازار، طبیعی بود که امروز پایان معاملات قرمرز رنگ باشد.کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که این وضعیت بازار سرمایه در واکنش به مذاکرات وین می باشد فعلا ادامه دار خواهد بود اما با انتظار خبر های مثبت از وین، وضعیت ثابت خواهد شد و بازار به روند مثبت خود باز میگردد.

به این ترتیب، شاخص کل با کاهش 13 هزار و 254 واحدی، در نقطه یک میلیون و 362 هزار و 794 واحدی به کار خود پایان داد. شاخص کل هم وزن امروز با افت 3 هزار و 262 واحدی، به 359 هزار و 982 واحد رسید. شاخص فلزات اساسی هم امروز با شاخص کل هم‌مسیر بود و با کاهش 8 هزار و 647 واحدی، در ارتفاع یک میلیون و 103 هزار و 654 واحدی قرار گرفت.

در معاملات روز جاری، نمادهای «فولاد»، «کچاد»، «شپدیس»، «فارس»، «شبندر»، «خودرو» و «شتران» بیشترین تاثیر را روی روند نزولی بازار داشتند. نمادهای «خمحور»، «قلرست»، «ددام»، «خنصیر»، «خزر» و «قرن» بیشترینافزایش قیمت را در بازار امروز داشتند.

امروز اکثر نماد های فولادی قرمز رنگ بودند و فقط 3 نماد «فپنتا» ، «فجر» و «کویر» افزایش قیمت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *