جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 23 آذر 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تجارت ایران و سوریه مطلوب نیست/ سوری‌ها نیازمند فولاد و سنگهای ساختمانی هستند

رابطه اقتصادی ایران و سوریه به‌‌ اندازه روابط سیاسی رونق نداشته است، لذا بهتر است تجار و اقتصاددانان دو کشور این مساله را عارضه‌‌یابی کنند و از ظرفیت‌‌های لازم برای توسعه روابط اقتصادی بهره بگیرند.

مدیر بازرگانی اندیشکده راهبردی معادن ایران گفت: توسعه روابط ایران و سوریه در حوزه فولاد و سنگ‌های ساختمانی می‌تواند چشم انداز روشنی برای هر دو کشور داشته باشد و راه فعالیت‌های اقتصادی دیگر را نیز بگشاید.

امیر مددی در گفتگو با فولادبان افزود: حمل ‌‌ونقل زمینی و دریایی، مبادلات بانکی و بیمه و تبادل اطلاعات تجاری برای معرفی بازارها در زمینه‌‌های مختلف و مورد نیاز از موانعی است که باید با همکاری دو کشور حل شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌های ایرانی باید در بخش‌های بازسازی و نوسازی سوریه حضور فعال‌‌تری داشته باشند و دولت سوریه نیز باید زمینه همکاری برای نوسازی صنایع را در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار دهد. توسعه روابط ایران و سوریه در حوزه معدن و مواد اولیه از مهمترین موضوعات مورد بررسی و قابل توجه هر دو کشور است.

مددی گفت: معادن فسفات سوریه معادنی بسیار غنی و ثروتمند است که خریداری از معدنکاران سوری می‌تواند برای واحد های تولیدی مواد شیمیایی و کودها بسیار راهگشا باشد.

مدیر بازرگانی اندیشکده راهبردی معادن ایران تصریح کرد: رابطه اقتصادی ایران و سوریه به‌‌ اندازه روابط سیاسی رونق نداشته است، لذا بهتر است تجار و اقتصاددانان دو کشور این مساله را عارضه‌‌یابی کنند و از ظرفیت‌‌های لازم برای توسعه روابط اقتصادی بهره بگیرند.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors