شیرجه آزاد دوباره شاخص کل بورس

شاخص کل بازار سرمایه بار دیگر سقوط کرد تا مرز حمایتی 1.3 میلیون واحدی هم از دست برود.

به گزارش فولادبان، هنوز هم سیگنال‌های بد بودجه به تنه بازار سرمایه ضربه می‌زند و امروز هم رنگ بورس را سرخ نگه داشت. روند معاملات بازار سرمایه نشان می‌دهد که هنوز شوکی که از لایحه بودجه 1401 به معامله‌گران وارد شده، از تن آن‌ها خارج نشده است و شاخص کل باز هم سقوط آزاد دیگری در هفته داشت و به این ترتیب، کانال حمایتی 1.3 میلیون واحدی را از دست داد.

شاخص کل بورس تا پایان معاملات امروز 25 هزار و 246 واحد افت کرد و به یک میلیون و 295 هزار و 529 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزش 6 زار و 419 واحدی، در ارتفاع 349 هزار و 197 واحدی قرار گرفت و فلزات اساسی نیز هم‌مسیر با دیگر شاخص‌ها، 20 هزار و 403 واحد کاهش یافت و رقم یک میلیون و 37 هزار و 806 واحدی را نشان داد.

در معاملات روز جاری، نمادهای «فولاد»، «شستا»، «خودرو»، «برکت»، «کالا»، «فملی» و «خساپا» بیشترین تراکنش را داشتند. نمادهای «فولاد»، «کگل»، «فملی»، «شستا»، «پارس»، «پارسان» و «فارس» هم بیشترین تأثیر را روی شاخص کل گذاشتند. سه گروه شیمیایی، فلزات اساسی و خودرو نیز برترین گروه‌های صنعت شدند.

امروز، کلیه نمادهای فولادی قرمزپوش بودند و نمادهای «کاوه، «فولاد» و «فنورد» بیشترین افت قیمت را تجربه کردند. دو نماد معدنی «کچاد» و «کگل» هم در زمره افت قیمت‌های بازار قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *