شرکت روسی دارای بیشترین ذخایر سنگ‌آهن جهان شد

شرکت معدنی Metalloinvest روسیه اعلام کرد که به رهبر جهان در ذخایر سنگ‌آهن تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری فولادبان، Metalloinvest که شرکت تولیدکننده و تأمین‌کننده سنگ‌آهن و بریکت گرم آهن اسفنجی در جهان و یکی از تولیدکنندگان فولاد با کیفیت بالا است، اعلام کرد که به دنبال ارزیابی ذخایر سنگ‌آهن آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی JORC 2012، ذخایر سنگ‌آهن قابل بازیافت اقتصادی آن تا 1 ژانویه 2021 بالغ بر 15.4 میلیارد تن شده است.

این ارزیابی با مشارکت شرکت بریتانیایی SRK انجام شده و افراد ذی‌صلاح در مورد ذخایر و منابع معدنی هم آن را تأیید کرده‌اند.

ناظم افندیف، مدیرعامل Metalloinvest، گفت: تخمین جدید ذخایر نشان می‌دهد که Metalloinvest از نظر اندازه و چرخه عمر ذخایر سنگ‌آهن در بین تمام شرکت‌های معدنی و متالورژی به رهبر جهانی تبدیل شده است. طی 11 سال از ارزیابی قبلی ذخایر، شرکت‌های ما حدود 1.7 میلیارد تن سنگ‌آهن استخراج کرده‌اند. حتی با وجود اینکه استانداردهای بین‌المللی سنگ‌آهن به میزان قابل توجهی سخت‌تر شده است، ما به لطف اکتشافات اضافی در ذخایر، مدل‌های جدید زمین‌شناسی و بهبودیافته، توانسته‌ایم ذخایر خود را افزایش دهیم تا به بزرگترین دارنده ذخایر سنگ‌آهن در جهان تبدیل شویم.

هنگام ارزیابی ذخایر، سه عامل در نظر گرفته شده شامل مدل زمین‌شناسی ذخایر، حجم پیش‌بینی‌شده تولید سنگ‌آهن تجاری و تخمین تولید بلندمدت محصولات با ارزش افزوده بالا (گندله و HBI/DRI) بوده است.

Metalloinvest Management Company LLC یک شرکت معدنی و متالورژی روسی است که متخصص در ساخت فولاد است. این شرکت در سال 1999 تأسیس شد و از یک بخش معدن و یک بخش فولاد تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *