جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 10 آذر 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

احداث صنایع فولادی در مرکز کشور، اشتباهی استراتژیک

معاون قضایی دادستان کل کشورازتعامل،همکاری وهماهنگی دولت ، مجلس و قوه قضاییه برای تامین انرژی تولیدکنندگان وشرکت های تولیدی ومدیریت امورآب در استان های مرکزی کشور خبر داد.

سعید عمرانی در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان گفت: تصمیمات کلان در حوزه مدیریت آب برای صنایع در بالاترین سطوح مدیریتی کشور گرفته می شود.

وی با انتقاد ازاحداث کارخانه های تولید و صنایع فولادی در مناطق کویری و مرکزی کشورادامه داد:تمام کارخانه های فولاد دنیا که مصرف آب زیادی دارد معمولا در کنار دریاها که دسترسی آب آنها آسان و راحت است ، ساخته می شود و بنظر می رسد انتقال کارخانه و صنایع بزرگ فولادی (مثل مبارکه) در مرکز کشور یک اشتباه استراتژیک بوده است.

معاون قضایی دادستان کل کشورگفت:به دودلیل کارخانه های فولاد نزدیک آب ،دریا و بنادر ساخته می شود یکی سهولت صادرات و دیگری دسترسی به آب و اینکه برخی کارخانه های فولادسازی در مناطق مرکزی کشور احداث شده اند جای تردید و سوال دارد و اشتباهی استراتژیک است که از سال های گذشته انجام شده و اکنون نتایج ان قابل رویت است.

عمرانی افزود: امیدواریم دولت ، قوه مقننه و قوه قضاییه با هماهنگی و همکاری یکدیگر امور را اصلاح کنندو بتوانند مدیریت امور آب را دراستان های مرکزی کشور برعهده بگیرند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors