جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 20 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مشکلات بخش خودرو، فروش فولاد تخت در اروپا را تا سال 2022 محدود می‌کند

شرکت فولادسازی اتریشی Voestalpine اعلام کرد که انتظار دارد مشکلات زنجیره تأمین در بخش خودروسازی همچنان محموله‌های فولادی تخت را تا سال آینده محدود کند.

مشکلات بخش خودرو، فروش فولاد تخت در اروپا را تا سال 2022 محدود می‌کند عینک فولادی فولاد

به گزارش پایگاه خبری فولادبان، هربرت ایبنشتاینر، مدیرعامل این شرکت گفت که اقتصاد اروپا به دلیل کمبود نیمه‌رسانا در صنعت خودروسازی که تولید را محدود می‌کند، به‌طور قابل‌توجهی نسبت به سایر مناطق عقب‌مانده است و انتظار می‌رود حداقل تا پایان نیمه اول 2022 این مشکل ادامه پیدا کند.

Voestalpine بیان کرده که شاهد تغییرات کوتاه‌مدت در حجم تقاضا یا لغو توسط مشتریان صنعت خودرو بوده که منجر به کاهش ساعات کاری در سایت‌های Voestalpine در آلمان شده است.

فعالان بازار هم به S&P Global Platts گفته‌اند که چندین فولادساز اروپای غربی در حال حاضر به دنبال فضای انبار برای ذخیره حجم‌های اضافی کویل هستند که در ابتدا برای صنعت خودرو اختصاص داده شده بود.

Voestalpine عنوان کرده که حجم ارسال آن به صنعت خودرو کاهش یافته است، اما این تا حدودی با حاشیه‌های بهتر به دلیل افزایش قیمت فولاد و بهبود سایر گروه‌های مشتریان جبران شده است.

Voestalpine افزوده که قیمت‌های قراردادی محصولات فولادی تخت در چند فصل گذشته به دلیل افزایش شدید قیمت مواد خام و شتاب عالی در صنعت فولاد به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

ارزیابی روزانه Platts برای کویل نورد گرم نشان می‌دهد قیمت این محصول از بالاترین رکورد خود در 25 ژوئن، 190 یورو در هر تن کاهش یافته و به 1000 یورو در هر تن در 9 نوامبر رسید.

Voestalpine افزوده که انتظار دارد بازار ایالات متحده در اکثر بخش‌های مشتریان قوی بماند و این شرکت، تغییر تعرفه‌های آمریکا بر صادرات فولاد اتحادیه اروپا به سیستم سهمیه‌بندی تعرفه‌ای را مثبت می‌داند.

حجم سهمیه‌های اختصاص داده شده به کشورهای اتحادیه اروپا هنوز علنی نشده است، اما سیستم جدید انتظار می‌رود از اول ژانویه 2022 شروع شود. دولت ایالات متحده تحت ریاست جمهوری سابق دونالد ترامپ تعرفه‌هایی را بر صادرات فولاد و آلومینیوم به ایالات متحده در سال 2018 وضع کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors