جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 13 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آفت بزرگ صنعت فولاد وجود امضاهای طلایی است/ سامانه جامع تجارت میانبری برای بهبود تولید و کسب‌وکار است

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت گفت: هر اقدام و فعالیتی که دولت و وزارت صمت در جهت تسهیل کسب‌وکار، تجارت فولاد و حذف آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های زائد انجام دهند کمک مهمی به روند بهبود تولید و فضای کسب‌وکار صنعت فولاد خواهد بود.

محمود ارباب‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان با اشاره به پیشنهادات وزیر صمت درباره صنعت فولاد و حذف امضاهای طلایی در این صنعت بیان کرد: امضای طلایی برای صنعت و اقتصاد کشور آفت بزرگی است. اگر دولت بتواند مکانیسمی کاملاً عملیاتی و کارشناسی‌شده را به این فضا وارد کند، مشکلات در بخش تولید صنعت فولاد حل‌وفصل خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: اگر در حوزه صنعت فولاد کار کارشناسی دقیق شود، زیرساخت و نحوه اجرای آن بررسی شود و از طرفی دستورالعمل‌های اجرایی دقیق روی آن انجام گیرد و یک سیاست‌گذاری صرف نباشد، سیاست دولت در حوزه فولاد می‌تواند موفق و قابل دستیابی باشد.

 

مدیرعامل فولاد سفیددشت با اشاره به اصلاح ساختار صنعت فولاد و صدور بخشنامه‌های جدید گفت: ابلاغیه‌های جدید باید با تحلیل و آنالیزهای دقیق بتواند گلوگاه‌ها و مشکلات صنعت را شناسایی کند.

 

ارباب‌زاده ادامه داد: این ابلاغیه‌ها همچنین باید با شناسایی امضاهایی که مانع از رشد و سهولت تجارت و فضای صنعت می‌شود به حذف آنها کمک کند و حتی پس از حذف امضاهای طلایی، اقدامات مؤثر در این حوزه را جایگزین موضوعات قبلی کند تا کار تولیدکنندگان، تسهیل و راه برای آنها هموارتر شود که این مهم منوط به ایجاد مکانیسمی صحیح برای جایگزینی امضاهای طلایی است.

 

وی با اشاره به تمرکز وزارت صمت بر سامانه جامع تجارت گفت: هر اقدام و فعالیتی که دولت و وزارت صمت در جهت تسهیل کسب‌وکار، تجارت فولاد و حذف آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های متعدد و زائد انجام دهند کمک مهمی به روند بهبود تولید و فضای کسب‌وکار خواهد بود هرچند وجود دو سامانه موازی یعنی سامانه جامع تجارت و بهین‌یاب جای سؤال دارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors