جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 12 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توافق قدرت‌های بزرگ برای توسعه تولید فولاد با آلایندگی نزدیک به صفر

دولت انگلیس اعلام کرد که بریتانیا، ایالات متحده، هند، چین و اتحادیه اروپا قصد دارند تا سال 2030 تولید فولاد با آلایندگی نزدیک به صفر را در تمام نقاط جهان افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری فولادبان به نقل از رویترز، دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از 40 رهبر جهان با طرحی برای ارائه فناوری پاک و مقرون به صرفه در سراسر جهان تا سال 2030 موافقت کرده‌اند. این طرح علاوه بر فولاد، بر انرژی، حمل و نقل جاده‌ای، هیدروژن و کشاورزی متمرکز خواهد بود. در این بیانیه آمده است: «فولاد با آلایندگی نزدیک به صفر انتخاب ارجح در بازارهای جهانی است، با استفاده کارآمد و تولید فولاد با آلایندگی نزدیک به صفر تا سال 2030 در هر منطقه ایجاد شده و رشد خواهد کرد». این قرارداد در کنفرانس جهانی آب‌وهوا در گلاسکو اعلام شد، جایی که رهبران متعهد شده‌اند تا پایان دهه جنگل‌زدایی را متوقف کنند و انتشار گازهای گلخانه‌ای قوی متان را کاهش دهند تا به کاهش تغییرات آب‌وهوایی کمک کنند. صنعت فولاد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان CO2 در جهان است. چین بیش از نیمی از فولاد جهان را تولید می‌کند. در این بیانیه آمده است که امضاکنندگان معیارهایی را برای اندازه‌گیری هدف و ایجاد ابتکاراتی برای همکاری بین‌المللی برای دستیابی به آن به توافق رسانده بودند، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد. ایالات متحده و اتحادیه اروپا روز یکشنبه به اختلاف بر سر تعرفه‌های فولاد و آلومینیوم پایان دادند و گفتند که بر روی یک ترتیب جهانی برای مبارزه با تولید کثیف و ظرفیت مازاد در صنعت کار خواهند کرد. جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت که این امر به جلوگیری از دسترسی به «بازارهای ما برای فولاد کثیف از کشورهایی مانند چین» کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فولادبان به نقل از رویترز، دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از 40 رهبر جهان با طرحی برای ارائه فناوری پاک و مقرون به صرفه در سراسر جهان تا سال 2030 موافقت کرده‌اند. این طرح علاوه بر فولاد، بر انرژی، حمل و نقل جاده‌ای، هیدروژن و کشاورزی متمرکز خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: «فولاد با آلایندگی نزدیک به صفر انتخاب ارجح در بازارهای جهانی است، با استفاده کارآمد و تولید فولاد با آلایندگی نزدیک به صفر تا سال 2030 در هر منطقه ایجاد شده و رشد خواهد کرد».

این قرارداد در کنفرانس جهانی آب‌وهوا در گلاسکو اعلام شد، جایی که رهبران متعهد شده‌اند تا پایان دهه جنگل‌زدایی را متوقف کنند و انتشار گازهای گلخانه‌ای قوی متان را کاهش دهند تا به کاهش تغییرات آب‌وهوایی کمک کنند.

صنعت فولاد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان CO2 در جهان است. چین بیش از نیمی از فولاد جهان را تولید می‌کند.

در این بیانیه آمده است که امضاکنندگان معیارهایی را برای اندازه‌گیری هدف و ایجاد ابتکاراتی برای همکاری بین‌المللی برای دستیابی به آن به توافق رسانده بودند، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

ایالات متحده و اتحادیه اروپا روز یکشنبه به اختلاف بر سر تعرفه‌های فولاد و آلومینیوم پایان دادند و گفتند که بر روی یک ترتیب جهانی برای مبارزه با تولید کثیف و ظرفیت مازاد در صنعت کار خواهند کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت که این امر به جلوگیری از دسترسی به «بازارهای ما برای فولاد کثیف از کشورهایی مانند چین» کمک می‌کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors