ایالات متحده به دنبال جلوگیری از سرمایه‌گذاری خارجی چین در صنعت فولاد است

کاترین تای، نماینده تجاری ایالات متحده به مدیران صنعت فولاد ایالات متحده گفت که از وضع قوانین جدید برای مبارزه با دور زدن عوارض موجود ضد دامپینگ و ضد یارانه حمایت می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری فولادبان به نقل از رویترز، نماینده تجاری ایالات متحده روز سه‌شنبه گفت که از به‌روزرسانی قوانین تجاری آمریکا برای مبارزه با دور زدن عوارض موجود ضد دامپینگ و ضد یارانه، ازجمله ابزارهایی با هدف جلوگیری از سرمایه‌گذاری یارانه‌ای چین در تولید فولاد در سایر نقاط آسیای جنوب شرقی حمایت می‌کند. کاترین تای این اظهارات را در واشنگتن برای مدیران صنعت فولاد ایالات متحده بیان کرد که پس از دستیابی به یک توافق جدید سهمیه‌بندی فلزات با اتحادیه اروپا که به مناقشه طولانی‌مدت تعرفه پایان می‌دهد، او را مورد تشویق قرار دادند. تای در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان از چنین ابزارهایی برای مقابله با یارانه چین به کارخانه‌ها در کشورهای دیگر از طریق طرح کمربند و جاده‌ای که در حال حاضر مشمول تعرفه‌های تنبیهی ایالات متحده نیستند، مقابله کرد، پاسخ داد: «بله». تای گفت که توافق تجاری فولاد ایالات متحده و اتحادیه اروپا با جلوگیری از نشت فولاد و آلومینیوم چین به بازار ایالات متحده به رفع ظرفیت مازاد فلزات از چین کمک می‌کند. تای گفت: «ایالات متحده و اتحادیه اروپا حجم واردات فولاد و آلومینیوم از اتحادیه اروپا را هر سال تجزیه و تحلیل می‌کنند، اطلاعات و بهترین شیوه‌ها را در مورد راه‌حل‌های تجاری به اشتراک می‌گذارند و اطمینان می‌دهند که محصولات کشورهای غیر بازار از این ترتیب سود نمی‌برند.»

به گزارش پایگاه خبری فولادبان به نقل از رویترز، نماینده تجاری ایالات متحده روز سه‌شنبه گفت که از به‌روزرسانی قوانین تجاری آمریکا برای مبارزه با دور زدن عوارض موجود ضد دامپینگ و ضد یارانه، ازجمله ابزارهایی با هدف جلوگیری از سرمایه‌گذاری یارانه‌ای چین در تولید فولاد در سایر نقاط آسیای جنوب شرقی حمایت می‌کند.

کاترین تای این اظهارات را در واشنگتن برای مدیران صنعت فولاد ایالات متحده بیان کرد که پس از دستیابی به یک توافق جدید سهمیه‌بندی فلزات با اتحادیه اروپا که به مناقشه طولانی‌مدت تعرفه پایان می‌دهد، او را مورد تشویق قرار دادند.

تای در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان از چنین ابزارهایی برای مقابله با یارانه چین به کارخانه‌ها در کشورهای دیگر از طریق طرح کمربند و جاده‌ای که در حال حاضر مشمول تعرفه‌های تنبیهی ایالات متحده نیستند، مقابله کرد، پاسخ داد: «بله».

تای گفت که توافق تجاری فولاد ایالات متحده و اتحادیه اروپا با جلوگیری از نشت فولاد و آلومینیوم چین به بازار ایالات متحده به رفع ظرفیت مازاد فلزات از چین کمک می‌کند.

تای گفت: «ایالات متحده و اتحادیه اروپا حجم واردات فولاد و آلومینیوم از اتحادیه اروپا را هر سال تجزیه و تحلیل می‌کنند، اطلاعات و بهترین شیوه‌ها را در مورد راه‌حل‌های تجاری به اشتراک می‌گذارند و اطمینان می‌دهند که محصولات کشورهای غیر بازار از این ترتیب سود نمی‌برند.»

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *