Please use a valid API Key استقبال یوروفر از توافق اتحادیه اروپا و ایالات متحده - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

استقبال یوروفر از توافق اتحادیه اروپا و ایالات متحده

انجمن فولاد اروپا، یوروفر، از توافق اتحادیه اروپا و ایالات متحده برای لغو تعرفه‌های فولاد و آلومینیوم استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری فولادبان به نقل از متال بولتن، اکسل اگرت، مدیرکل یوروفر گفت: ما از اعلام توافقی که می‌تواند نقطه شروع یک مشارکت جدید فراآتلانتیکی برای مقابله با ناهنجاری‌های تجارت جهانی و تغییرات آب و هوایی باشد، استقبال می‌کنیم. تولید فولاد با حمایت دولت و ظرفیت ساخته شده با فناوری‌هایی که به کاهش تولید CO2 بیانجامد به طور قابل توجهی به تغییرات آب و هوایی کمک می‌کند.

صنعت فولاد جهان تقریباً 10٪ از انتشار مستقیم و غیرمستقیم CO2 در سطح جهان را بر عهده دارد، در حالی که صنعت فولاد اتحادیه اروپا تنها حدود 0.5٪ را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین، توافق بین ایالات متحده و اتحادیه اروپا، اولین تعهد مهم به سمت یک صنعت جهانی، مبتنی بر کربن‌زدایی است.

اتحادیه اروپا در حال حاضر پیشرو در سیاست‌های آب و هوایی با سقف بسیار دقیق و سیستم تجاری است که صنعت اتحادیه اروپا را در معرض هزینه‌های بی‌نظیر کربن قرار می‌دهد. به گفته یوروفر، کربن‌زدایی موفقیت‌آمیز بخش فولاد نیازمند یک چارچوب نظارتی حمایتی در سطح جهانی است.

هدف صنعت فولاد اتحادیه اروپا کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای به 55 درصد از سطوح مشاهده شده در سال 1990 تا سال 2030 است، با این هدف که تا سال 2050 کاملاً از کربن خنثی شود.

علاوه بر این، مکانیسم تنظیم مرز کربن اتحادیه اروپا (CBAM) در سال 2025 پس از یک دوره انتقالی دو ساله وارد اجرا می‌شود.

فولادسازان اتحادیه اروپا این گام رو به جلو را یک سیگنال مثبت پس از اصطکاک تجاری اخیر اتحادیه اروپا و ایالات متحده می دانند که روابط ترانس آتلانتیک را تحت فشار قرار داده بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors