تداوم نزول شاخص کل بورس در روز یکشنبه

امروز بازار سرمایه دقایق ابتدایی معاملات امروز را با روند نزولی آغاز کرد. این روند تا پایان معاملات ادامه داشت تا در نهایت معاملات امروز نیز با رنگ قرمز به پایان برسد.

به گزارش فولادبان؛بازار سرمایه دقایق ابتدایی معاملات امروز را با روند نزولی آغاز کرد. این روند تا پایان معاملات ادامه داشت تا در نهایت معاملات امروز نیز با رنگ قرمز به پایان برسد.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که اگر بخواهیم دلایل اصلی وضعیت فعلی بازار را تشریح کنیم دو دلیل کمبود نقدینگی و بی‌اعتمادی از عوامل عمده در جا زدن بازار هستند.

امروز، نماگر اصلی بورس 35 هزار و 349 واحد پایین آمد و به یک میلیون و 340 هزار و 319 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز در انتهای معاملات، 10 هزار و 444 واحد کاهش داشت و رقم 359 هزار و 979 واحد را نشان داد.

فولادی ها نیز با روند نزولی بازار همسو شدند و در نهایت شاخص فلزات اساسی با افت 27 هزار و 395 واحدی به رقم یک میلیون و 91 هزار و 959 واحد رسید.

امروز تمامی نمادهای فولادی، قرمز رنگ بودند و نماد «فروس» با افت 5.78 درصدی بیشترین ریزش را در بین نماد های این گروه داشت.

نماد های «ولیز» ، «غالبر» و «داسوه» بیشترین رشد و نماد های «فروس» ، «کساپا» و «درازک» بیشترین ریزش را در معاملات امروز بازار تجربه کردند. نماد «فولاد» امروز بیشترین تاثیر در روند نزولی شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *