تداوم روند صعودی شاخص کل تا پایان معاملات

در دقایق ابتدایی معاملات امروز، روند بازار صعودی بود. این روند تا انتهای معاملات باقی ماند تا امروز بازار سرمایه با رنگ سبز بسته شود.

به گزارش فولادبان؛امروز، نماگر اصلی بورس 36 هزار و 497 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 473 هزار و 481 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن در انتهای معاملات، 4 هزار و 31 واحد افزایش داشت و رقم 424 هزار و 825 واحد را نشان داد.

فولادی ها نیز امروز با روند بازار همسو شدند تا این شاخص نیز امروز سبز رنگ بماند. در نهایت شاخص فلزات اساسی با افزایش 23 هزار و 196 واحدی به رقم یک میلیون و 134 هزار و 608 واحد رسید. امروز نماد های بیشتری از این گروه روند مثبت داشتند و فقط 4 نماد «فایرا» ، «فباهنر» ، «فپنتا» و «فمراد» روند نزولی داشتند.

امروز اکثر نماد های گروه کانی غیرفلزی سبز رنگ بودند و نماد «کساپا» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت. گروه محصولات شیمیایی امروز شاهد روند مثبت در نماد های خود بود و فقط 2 نماد در این گروه ریزش داشتند. امروز گروه خودرو و ساخت قطعات در تعداد نمادهای منفی و مثبت برابری داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند مثبت داشتند.

امروز نماد «کپارس» بیشترین رشد و نماد «کماسه» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فارس» امروز بیشترین تاثیر در روند صعودی شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *