جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش قیمت فولاد در چین

معاملات آتی میلگرد در چین روز دوشنبه در محدوده کم نوسانی معامله شد اما نزدیک به سطوح بالا بود زیرا اوج تقاضای فصلی و کاهش تولید در کارخانه‌ها قیمت‌ها را بالا نگه داشت، در حالی که قیمت مواد اولیه فولادسازی کاهش یافت.

به گزارش فولادبان و به نقل از رویترز، ذخایر عمده محصولات فولادی، از جمله فولاد ساختمانی و کویل های مورد استفاده در بخش تولید، هفته گذشته 2.8 درصد کاهش یافته و به 10.71 میلیون تن نسبت به هفته قبل رسیده است.

در همین حال، بر اساس گزارش Mysteel، تولید هفتگی این فلز تا 9 سپتامبر 10.15 میلیون تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد کاهش یافته است.

تحلیلگران CITIC Futures در یادداشتی نوشتند: تحت تأثیر وضعیت کروناویروس و سیل در ماه‌های جولای و آگوست، تقاضای ساخت‌وساز در فصل اوج افزایش می‌یابد.

قیمت فعال‌ترین قرارداد میلگرد در بورس آتی شانگهای، برای تحویل در ماه ژانویه، 0.6 درصد کاهش یافت و به 5664 یوان (874.40 دلار) در هر تن رسید.
قیمت معاملات آتی کویل نورد گرم که در خودروها و لوازم خانگی استفاده می‌شود هم 1.7 درصد کاهش یافت و به 5805 یوان در تن رسید.

قیمت فولاد ضدزنگ در بورس شانگهای، برای تحویل در ماه اکتبر، 2.3 درصد کاهش یافت و به 19،180 یوان در هر تن رسید.

از سوی دیگر قیمت مواد اولیه فولادسازی در بورس کالای دالیان کاهش یافت.

به گفته موسسه SteelHome، قیمت سنگ‌آهن معیار 3.5 درصد کاهش یافت و به 706 یوان در هر تن رسید، در حالی که قیمت سنگ‌آهن 62 درصد بدون تغییر در قیمت 131.5 دلار در تن نسبت به روز جمعه گذشته بود.

قیمت معاملات آتی زغال‌سنگ کک‌شو 6.3 درصد کاهش یافت و به 2764 یوان در تن رسید و معاملات آتی کک با 7.3 درصد کاهش به 3 هزار و 397 یوان رسید.

به گفته CITIC Futures، زغال‌سنگ کک‌شو به دلیل محدودیت عرضه در کوتاه‌مدت پشتیبانی می‌شود، زیرا قیمت کک می‌تواند تحت تأثیر کاهش تولید آهن خام قرار گیرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors