بازار بورس همچنان سبز رنگ

شاخص کل بازار سرمایه با تشکیل شدن صف خرید برای سهام شاخص‌ساز رشد جانداری داشت.

به گزارش فولادبان؛ امروز در دقایق ابتدایی معملات، شاخص کل رنگ سبز به خود دید.با ادامه پیدا کردن معاملات این روند صعودی قدرت بیشتری گرفت و تا انتهای معاملات شاخص کل افزایش پیدا کرد.

امروز، نماگر اصلی بورس 30 هزار و 415 واحد افزایش داشت و به یک میلیون و 406 هزار و 859 رسید. شاخص کل هم‌وزن، در انتهای معاملات، 2 هزار و 574 واحد افزایش یافت و رقم 403 هزار و 264 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی نیز امروز هم با روند بازار همسو شد تا این شاخص امروز از مرض یک میلیون و 100 هزار واحدی عبور کند. در نهایت با رشد 19 هزار و 471 واحدی به رقم یک میلیون و 101 هزار و 861 واحد رسید. امروز روند تغییرات اکثر نماد های این گرو روند مثبت داشتند و فقط 4 نماد قرمز رنگ بودند.

امروز تعداد بیشتری از نماد های گروه گانی غیرفلزی سبز رنگ بودند و نماد «کگاز» با رشد نزدیک به 4 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت. در گروه محصولات شیمیایی، اکثر نماد ها سبز رنگ بودند و فقط 8 نماد با افت قیمت همراه بودند. امروز فقط 3 نماد از نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات کاهش قیمت داشتند و نماد «خزر» با افت نزدیک به 5 درصدی بیشترین کاهش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند مثبت داشتند.

امروز نماد «دابور» بیشترین رشد و نماد «غمهرا» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فارس» امروز بیشترین تاثیر در روند شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *