جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 خرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عرضه ۳۵ هزار تن میلگرد و تیرآهن تا ساعاتی دیگر/ افزایش قیمتهای پایه

معاملات این هفته بورس کالای ایران با عرضه حدود 20 هزار تن میلگرد و 15 هزار تن تیرآهن آغاز میشود. قیمت‌های پایه نسبت به عرضه قبلی حدود 300 تومان افزایش یافته است.

به گزارش فولاد بان، در معاملات امروز شنبه ۳ خرداد، فولاد امیرکبیرخزر ۶۶۰ تن سبد میلگرد مخلوط را با قیمت پایه ۵۶۹۷۷ ریال بصورت نسیه  عرضه نموده و در ۱۲ خرداد تحویل خواهد داد. صنایع فولاد کاوه تیکمه داش ۲۳۹۸ تن سبد میلگرد ۱۴ تا ۳۲ – A3 را با قیمت پایه ۵۶۹۷۷ ریال بصورت سلف  عرضه نموده و در ۲۹ خرداد تحویل خواهد داد. تولیدی فولاد سپید فراب کویر  نیز۲۲۰۰ تن سبد میلگرد مخلوط را با قیمت پایه ۵۶۹۷۷ ریال بصورت سلف  عرضه نموده و در ۳۱ خرداد تحویل خواهد داد.

به گزارش فولادبان، در معاملات امروز رینگ فولادی، قائم پروفیل رازی ۸۸۰ تن سبد میلگرد ۱۴ تا ۲۵ را با قیمت پایه ۵۶۹۷۷ ریال بصورت سلف  عرضه نموده و در ۳۰ خرداد تحویل خواهد داد. مجتمع فولاد خراسان ۲۰۰۲ تن سبد میلگرد ۲۸تا۱۴-A3 را با قیمت پایه ۵۶۹۷۷ ریال بصورت نقدی  عرضه نموده و در ۱۰ خرداد موعد تحویل آن به مشتری خواهد بود. ذوب آهن اصفهان نیز ۲۲۰۰ تن سبد میلگرد مخلوط را با قیمت پایه ۵۵۲۶۸ ریال بصورت سلف  عرضه نموده و در ۲۷ مرداد به مشتریانش تحویل میدهد.

امروز همچنین یک عرضه تیرآهن نیز داریم. ذوب آهن اصفهان ۲۲۰۰ تن سبد تیرآهن مخلوط را با قیمت پایه ۵۶۷۶۲ ریال به بورس آورده که بصورت سلف عرضه میشود و در ۲۷ مرداد تحویل مشتری میدهد.

پس از فعل و انفعالات هفته گذشته بویژه مصوبه ستاد تنظیم بازار، معاملات امروز میلگرد و تیرآهن با حدود ۳۰۰ تومان افزایش در قیمت پایه آغاز میشود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors