جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 09 مرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پایان خوش اولین روز هفته

اولین روز معاملاتی هفته بورس با تقاضای فراوان جریان یافت و شاخص کل توانست مقاومت خود را بشکند.

به گزارش فولادبان؛ امروز، در دقایق ابتدایی معاملات، بازار سبز رنگ کار خود را آغاز کرد و این روند صعودی تا پایان معاملات امروز پا بر جا ماند.

امروز، نماگر اصلی بورس  34 هزار و 962 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 351 هزار و 466 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن ، در انتهای معاملات،   4 هزار و 178  واحد افزایش داشت و رقم 400 هزار و 924 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی نیز امروز با روند بازار همسو شد تا این شاخص نیز امروز سبز رنگ باشد. در نهایت با رشد 43 هزار و 565 واحدی به رقم یک میلیون و 55 هزار و 356 واحد رسید. امروز روند تغییرات اکثر نمادهای این گروه سعودی بود و فقط یک نماد «فجر» با ریزش همراه بود.

امروز تعداد بیشتری از نمادهای گروه گانی غیرفلزی قرمز رنگ بودند و نماد «کسرا» با افت نزدیک به 5 درصدی بیشترین کاهش را در بین نماد های این گروه داشت. امروز در گروه محصولات شیمیایی، اکثر نمادها سبز رنگ بودند و فقط 5 نماد با افت قیمت همراه بودند.

بیشتر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات افزایش قیمت داشتند و نماد «خاذین» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند مثبت داشتند.

امروز  نماد «میدکو» بیشترین رشد و نماد «شلعاب» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «میدکو» امروز بیشترین تاثیر در روند شاخص کل را داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors