جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نفس التهابات به شماره افتاده است

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان استان کرمانشاه گفت: با وجود اینکه قیمتها در بازار افزایشی شده است اما بازار نفسهای اخرش را می زند چون بازار در رکود بسر می برد.

کوروش امیری در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: قطعی برق کارخانه های تولید فولاد موجب کاهش تولید محصولات و بالتبع  افزایش قیمتها شده است.

وی تصریح کرد: مشتریان و توزیع کنندگان آهن و فولاد بیشترین ضربه را از بورس کالا خورده اند چون دلالان و واسطه هایی که بین بورس و بازار قرارگرفته اند بیشترین منافع را از آن خود کرده اند. امیدواریم  با روی کار آمدن دولت جدید مشکلات کمتر شود و افزایش قیمتها هم متوقف شود.

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود اینکه قیمتها در بازار افزایشی شده است اما بازار نفسهای اخرش را می زند چون بازار در رکود بسر می برد و کششی برای خرید نیست.

امیری گفت:  اگر بخواهند جلوی رشد قیمتها را بگیرند می توانند چون بیشتر کارخانه های اصلی تولید کننده فولاد و آهن دولتی اند و  اگر بخواهند قیمتها را کنترل کنند براحتی قابل کنترل است.

وی افزود: بعید می دانم قیمتها صعودی تر شود چون خریدار، مصرف کننده و مشتری نیست و بازار تنظیم کننده قیمت ها است، اما از قیمتی که هم اکنون در بازارهست کمتر نخواهد شد و بعید است پایین تر بیاید من فکر می کنم قیمتها تا یکی دو ماه آینده با افزایش قیمت ده درصدی مواجه خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors