جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 22 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شکست روند صعودی بازار بورس

امروز با وجود اینکه بورس به طور متعادل پیش می‌رفت، در نهایت قرمز بسته شد.

به گزارش فولادبان، در دقایق ابتدایی امروز شاهد شروع بازار با رنگ قرمز بودیم. در ادامه بازار سیر صعودی به خود گرفت اما این روند پایدار نبود و تا انتهای معاملات باز هم به روند نزولی اول صبح خود بازگشت، تا شاخص کل در پایان روز با ریزش همراه باشد.

امروز، نماگر اصلی بورس 414 واحد افت کرد و به یک میلیون و 303 هزار و 921 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن، در انتهای معاملات، 316 واحد ریزش داشت و رقم 400 هزار و 337 واحد را نشان داد.

فولادی‌ها نیز امروز با روند بازار همسو شدند تا این شاخص نیز امروز قرمز رنگ بماند. شاخص فلزات اساسی نیز در نهایت با کاهش 10 هزار و یک واحدی به رقم 944 هزار و 871 واحد رسید. امروز نماد های بیشتری از این گروه روند منفی داشتند و فقط 3 نماد «فنورد» ، «فجر» و «فایرا» با رشد همراه بودند.

امروز اکثر نماد های گروه گانی غیرفلزی سبز رنگ بودند و نماد «کسرام» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت. گروه محصولات شیمیایی شاهد تعادل در تعداد نماد های منفی و مثبت خود بود. اکثر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات کاهش قیمت داشتند و نماد «خکمک» با افت نزدیک به 4 درصدی بیشترین ریزش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند مثبت داشتند.

امروز نماد «میدکو» بیشترین رشد و نماد «شفارس» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «کگل» امروز بیشترین تاثیر در روند نزولی شاخص کل را داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors