جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیش بینی افزایش 5 درصدی محصولات فولادی همزمان با قطعی برق

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تاکید کرد: کاهش تولید ناشی از قطعی برق باعث افزایش 5 درصدی قیمت محصولات فولادی خواهد شد و این به معنای رشد 700 تا 800 تومانی در میلگرد و رسیدن آن از حدود 15 هزار تومان به 16 هزار تومان خواهد بود.

رضا شهرستانی

رضا شهرستانی جیزه در گفتگو فولادبان با بیان اینکه اتصال مجدد برق و انرژی برای صنایع فولادی تنها راه جلوگیری از افزایش قیمت محصولات این صنعت است تصریح کرد: با اختلالی که در برق رسانی به واحدهای صنعتی پیش آمده،تولید محصولات فولادی کاهش یافته و بسیاری از تولیدکنندگان از فروش منصرف شده اند.

 

عضوهیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد کشورادامه داد:تولیدکنندگان محصولات فولادی بویژه در صنایع پایین دستی به علت افزایشی بودن قیمت ها ، از عرضه محصولاتشان در بورس کالا خودداری کرده اند.

 

شهرستانی با بیان اینکه در بازار آهن کمبود شمش و میلگرد احساس می شود؛گفت: نوردکارانی که هفته قبل میلگردشان را عرضه کرده اند قبل از اینکه روی تابلو برود محصولاتشان را از بورس کالا بیرون کشیدند که این نشانه اثرگذاری قطعی برق بر روی قیمتهاست.

 

وی درباره میزان افزایش قیمت محصولات فولادی تصریح کرد: بنظر می رسد علاوه بر کاهش تولید بر اثر قطعی برق فاکتورهای دیگری هم موجب افزایش قیمت محصولات فولادی خواهد شد اما پیش بینی می شود محصولات فوادی با افزایش قیمتی حدود  5 درصد مواجه خواهند شد یعنی اگر میلکرد 15 تومان باشد قیمت آن به به 16 هزار تومان نزدیک خواهد شد وافزایشی حدود 700 الی 800 تومان را تجربه خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors