برخی از قطعی برق موج سواری می کنند/ لزوم ورود دستگاه های نظارتی

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان زاهدان گفت: با توجه به قطع برق صنایع و کاهش عرضه محصولات فولادی به بازار، سیستمهای نظارتی باید با ورود به صنعت فولاد مانع ازعرضه قطره چکانی به بازار و تثبیت قیمتهای واقعی شوند والا در آینده نزدیک شاهد افزایش سی درصدی انواع محصولات فولادی خواهیم بود.

مهدی کریمیان در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: افزایش قیمت محصولات فولادی موضوعی است که شما در هر مرحله از زنجیره فولاد که به آن توجه می کنید خواهید دید و علت ان ورود زیاده خواهان و واسطه ها به زنجیره فولاد است  تا منافع ویژه از این شرایط کسب کنند.

وی ادامه داد: هر چند بازار در حال حاضر در تعطیلی و رکود است باز هم این افراد دست از سر بازار برنداشته اند و همچنان به این بازار توجه دارند.

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان زاهدان با اشاره به نوسان  قیمت محصولات فولادی و بی ثباتی بازار گفت: با توجه به قطع برق صنایع  و کاهش عرضه محصولات فولادی در بازار، پیش بینی می شود قیمت محصولات فولادی بین 20 تا 30 درصد انواع محصولات فولادی رشد قیمتی خواهند داشت .

کریمیان افزود: هر چند موجودی انبارها در سراسر کشور زیاد برآورد می شود اما قطعی برق و فعالیت ده درصدی کارخانه های تولید محصولات فولادی موجب کاهش تولید و ایجا فاصله و گپ با بازار شده است که قطعا در پشت این قضایا، موضوعات سیاسی  اثرگذار است که قابل گفتگو نیست.

وی چاره حل مشکل موجود در صنعت فولاد را ورود سیستمهای نظارتی ذکر و تصریح کرد: امیدواریم سیستمهای نظارتی با ورود به صنعت فولاد مانع از عرضه قطره چکانی تولیدکنندگان شوند و بازار را با قیمتهای واقعی به تثبیت برسانند و موجب تغییر شرایط موجود تا یک ماه اینده و حل بحران موجود شوند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *