جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 16 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

به روز نبودن ماشین آلات معدنی عامل کاهش راندمان 

مدیرعامل فولاد سنگان گفت: شرایط ماشین آلات استخراج معدنی چندان خوب نیست وعلت اصلی به روز نبودن ماشین الات   تحریمهای چندین ساله اخیرعلیه کشور است که بر صنعت فولاد هم سایه انداخته است.

تصمیم وزارت صمت در جهت حمایت از تولید داخل است

علی امرایی در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان درباره موانع تولید در صنعت فولاد افزود: شرایط ماشین آلات وتکنولوژی موجود در کشور برای استخراج صنایع معدنی ومواد اولیه چندان خوب نیست درحالیکه سطح توسعه تکنولوژیکی ماشین آلات در دنیا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و موجب افزایش راندمان چندین برابری استخراج و اکتشاف شده است.

وی ادامه داد: علت اصلی به روز نبودن ماشین الات معدنی در کشور تحریمهای چندین ساله اخیر علیه کشور است که بر صنعت فولاد هم سایه انداخته است ومحدودیتهای زیادی را برای صنایع معدنی ایجاد کرده است.

مدیرعامل فولاد سنگان تصریح کرد: در شرایط تحریمی تجهیزات و ماشین الات از طریق برخی واسطه ها خریداری شد زیرا  شرکتهای بزرگ به علت تحریمها به ما تجهیزات نمی فروختند.

امرایی افزود: با وجود تامین و خریداری ماشین آلات اما تجهیزات نیاز به پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشتند که با خریداری از واسطه ها مشکل تامین قطعات و به روز رسانی آنها همچنان پابرجا بود.

وی مشکل حمل ناوگان معادن و تجهیزات استخراج را از دیگر موانع تولید ذکر کرد و گفت : بیشترین بخشی که صنایع معدنی ما به تکنولوژی جدید نیاز دارد  بخش استخراج ، اکتشاف و بهره برداری در حوزه معادن است که  اگر بتوانیم  تجهیزات مورد نیاز را به کشور وارد کنیم قطعا راندمان تولید ما افزایش دو چندان خواهد داشت .

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors