جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

به جای بخشودگی مالیاتی ایام کرونا مالیات را افزایش داده اند

رئیس اتحادیه آهن فروشان و نماینده اتاق اصناف درهیات های حل اختلاف مالیاتی استان زنجان افزود: طبق تبصره 5  مالیاتی از امسال واحدهای صنفی ایی که مالیات آنها بیش از سه میلیون تومان بوده است، رقم مالیاتی آنها بین 4 تا 12 درصد افزایش می یابد  که عددی حدود شش میلیون تومان برای واحدهای صنفی خواهد شد.

مسعود شکوری در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان تاکید کرد: واحدهای صنفی که پیش از این مالیات آنها حدود سه میلیون تومان تعیین شده بود ، افزایش نیافته و طبق قیمتهای قبلی محاسبه خواهد شد.

رئیس اتحادیه آهن فروشان ادامه داد: در حالیکه اصناف امسال منتظر بخشودگی مالیاتی و اعطای امتیازات دولتی بودند اما مقامات مالیاتی نه تنها امتیازی برای واحدهای صنفی قائل نشدند بلکه ارقام مالیاتی را در مقایسه با سال گذشته افزایش دادند.

نماینده اتاق اصناف درهیات های حل اختلاف مالیاتی استان زنجان با انتقاد از وعده دولت برای تخفیفهای کرونایی و امهال بدهی های بانکی واحدهای صنفی افزود:هم اکنون میزان مالیاتها در کلانشهرها و پایتخت با اصناف شهرستانهای کوچک یکسان است در حالیکه میزان فعالیت اقتصادی واحدهای صنفی استانها و مراکز استانها با شهرستانها بسیار متفاوت است ولی ارقام مالیاتی تمامی واحدهای صنفی یکسان اعمال می شود.

وی درباره اقدام صنوف برای وجوه مالیاتی اعلام شده امسال گفت : بر اساس اعلام سازمان مالیاتی و دولت ، تمامی کسبه که مالیات آنها بیش از سه میلیون تومان است مشمول افزایش مالیات خواهند شد و در واقع در سه سال گذشته یعنی از سال 98 تاکنون مالیات های دریافتی روند افزایشی داشته است .

شکوری در پاسخ به سوال فولادبان مبنی بر دادخواهی از مقامات ذی صلاح  افزود: ما صدایمان به جایی نمی رسد مشکلات را با اتاق اصناف زنجان ستاد کرونا (وابسته به استانداری ) و تعزیرات استان مطرح کرده ایم اما هنوز نتوانسته ایم کاری از پیش ببریم و تا الان نه تنها وعده ها محقق نشده بلکه مالیاتها هم افزایش یافته است .

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors