جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش مالیات برای اصناف پذیرفتنی نیست

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان استان کرمانشاه گفت: با توجه به ضربه سختی که  در دو سال اخیر بیماری همه گیر کرونا به صنوف ، مشاغل و درآمدها زده است سازمان مالیاتی کشور علاوه بر اینکه از افزایش نرخهای مالیاتی جلوگیری کند باید نرمش بیشتری در اخذ مالیاتها از واحدهای صنفی داشته باشد.

کورش امیری در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: هنوز به اداره مالیاتی مراجعه ای نداشته ایم تا ببینیم تخفیفهای کرونایی وعده داده شده ، اعمال شده است یا نه ؟ چون سال گذشته و در ایام کرونا بسیاری از واحدهای صنفی تعطیل یا نیمه تعطیل بودند.

وی ادامه داد: در مراجعه برخی کمیسیونها به ادارات مالیاتی از افزایش مالیات بر درآمد واحدهای صنفی در مقایسه با پارسال خبر داده اند که حکایت از افزایش 20 تا 25 درصدی مالیاتها با توجه به نوع مشاغل است که این ارقام در برخی مشاغل بیشتر و در برخی دیگر کمتر اعلام شده است.

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان استان کرمانشاه تصریح کرد: ما تاکنون چندین نشست با روسای سازمان مالیاتی برای تعامل بیشتر در خصوص میزان مالیاتها داشته ایم و از امور مالیاتی خواسته ایم با توجه به ضربه سختی که  بیماری همه گیر کرونا به صنوف ، مشاغل و درآمدها زده است  نرمش بیشتری در اخذ مالیاتها داشته باشد

امیری گفت : شرایط صنوف در مقایسه با دو سال قبل خیلی متفاوت شده و اغلب واحدهای صنفی از  نظر توان مالی بسیار ضعیف شده اند لذا دولت باید برای اینکه اصناف بطور کلی از بین نروند باید مساعدت بیشتری داشته باشد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors