جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 25 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اروپا تعرفه ضد یارانه‌ای بر فولاد ترکیه وضع نمی‌کند

طبق نامه‌ای که کمیسیون اروپا 7 آوریل از طرف اتحادیه اروپا به طرف‌های ذینفع ارسال کرده است و توسط Fastmarkets مشاهده شده است، این کمیسیون تحقیقات ضد یارانه‌ای کویل نورد گرم وارداتی از ترکیه را بدون اعمال عوارض خاتمه می‌دهد.

به گزارش فولادبان به نقل از Fastmarkets این تصمیم فقط پس از انتشار مجله رسمی اتحادیه اروپا لازم‌الاجرا خواهد شد.

در فوریه 2021، کمیسیون اروپا تصمیم گرفت که عوارض اولیه ضد یارانه را وضع نکند و مقرر شد عوارض قطعی از 10 جولای اعمال شود.

با این حال، اتحادیه اروپا در اوایل ژانویه 2021 عوارض ضددامپینگ موقت 4.80 تا 7.60 درصد را بر کویل نورد گرم وارداتی از ترکیه وضع کرد.

مقرر شده است که عوارض قطعی ضد دامپینگ تا 13 ژوئیه 2021 تعیین شود.

خریداران فولاد تخت اروپا گفته‌اند که از کمبود مواد تأمین‌کنندگان داخلی و خارج از اتحادیه رنج می‌برند.

Fastmarkets شاخص روزانه کویل گرم نورد گرم اروپا را در 7 آوریل در شمال اروپا 894 یورو (1،061 دلار) به ازای هر تن اعلام کرد که 58 یورو نسبت به هفته قبل و 144 یورو نسبت به ماه قبل رشد داشته است.

محاسبه شاخص مذکور بر اساس قیمت‌های قابل دستیابی است که از منابع بازار 880 تا 900 یورو به ازای هر تن شنیده شده است.

خریدارانی که برای یافتن کویل نورد گرم تلاش می‌کنند، آماده بودند قیمت‌های بیشتری را برای خرید این کالا بپذیرند در حالی که کارخانه‌های اروپایی این کالا را برای سه‌ماهه سوم 2021 به فروش می‌رسانند.

خریداران در تلاش برای پر کردن کاهش موجودی انبارها، توجه خود را به مواد خارج از اروپا معطوف کرده‌اند، اما گزینه‌های واردات به دلیل تأثیرات ناشی از اقدامات محافظتی و اقدامات ضد دامپینگ محدود هستند.

تأمین‌کنندگان فولاد هند که تأمین‌کننده عمده فولاد به اروپا است و شامل محدودیت‌های عوارض ضد دامپینگ در اتحادیه اروپا نشده، سهمیه سه‌ماهه خود را برای صادرات کویل نورد گرم به اتحادیه اروپا به اتمام رسانده‌اند.

درنتیجه، خریداران فقط قادر به جستجوی مواد با تحویل در سه‌ماهه سوم هستند که به گفته منابع بازار، به دلیل احتمال اجرای اقدامات حفاظتی پس از 30 ژوئن، این معاملات پرریسک است.

آخرین پیشنهادات قیمتی برای کویل نورد گرم صادراتی ترکیه هم که در بازار اروپا شنیده شده با قیمت 865 تا 870 یورو به ازای هر تن cfr بوده که شامل عوارض اولیه ضد دامپینگ هم هست، اما پیشنهادات صادرات ترکیه به اروپا محدود شده است زیرا کارخانه‌های ترکیه بر تجارت با بازار آمریکا تمرکز دارند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors