جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بازگشت بورس به تنظیمات نزولی در پایان هفته

با وجود اینکه دیروز شاخص کل به کمک دامنه نامتقارن اجازه قرمز شدن پیدا نکرد، امروز تداوم حضور سهامداران در صف فروشی که از روز گذشته شکل گرفته بود، باعث شد که شاخص کل بیش از 8 هزار واحد کاهش پیدا کند.

به گزارش فولادبان؛ امروز در حالی که بازار سرمایه با فشار فروش نسبتا شدیدی دست به گریبان بود، برخلاف روز گذشته که اندک انگیزه‌ای برای سهامداران ایجاد شده بود، بار دیگر به تنظیمات اصلی دو هفته اخیر برگشت و نماگر اصلی بازار در پایان معاملات 8 هزار و 301 واحد ریزش داشت و در نهایت روی عدد یک میلیون و 177 هزار و 975 واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن هم که در ابتدای معاملات روندی خلاف جهت نماگر اصلی داشت، به خاطر فشار فروشی که از سهم‌های شاخص‌ساز به سهام جزئی‌تر سرایت کرده بود، دچار شیب نزولی شد و در نهایت، 379 واحد ریخت و رقم 431 هزار و 253 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی هم امروز با سرخ رنگ شدن نمادهای مهمی چون «فملی»، «فخوز»، «کاوه»، «فباهنر» و «فولاد» به میزان 10 هزار و 44 واحد ریخت و به 875 هزار و 845 واحد رسید.

در معاملات روز جاری، نمادهای «شستا»، «برکت»، «بوعلی»، «ثامید»، «آبادا»، «فملی» و «وتجارت» پرتراکنش‌ترین‌های بورس بودند و در این میان، نمادهای «فملی»، «فارس»، «شستا»، «فولاد»، «شپنا»، «تاپیکو» و «خودرو» بیشترین تأثیر منفی را روی نماگر اصلی بازار داشتند.

نمادهای فولادی نیز امروز حال و روز خوبی را نداشتند و به جز نمادهای «فسپا» و «فولاژ» که یک رشد نسبی حداقلی را داشتند، بقیه نمادها همگی رنگ قرمز پررنگ را برای خود برگزیدند که در این میان میزان افت نمادهای «کاوه»، «فخوز»، «فاسیمین» و «فجر» از بقیه بیشتر بود.

امروز همچنین در گروه کانه‌های فلزی «اپال» نزدیک 3.5 درصد مثبت خورد، «کچاد» نیز افت اندکی را تجربه کرد و «کگل» هم کمی رشد کرد. در فرابورس نیز «ذوب» نزدیک 2 درصد و ارفع حدود 0.33 درصد منفی خوردند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors