جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 شهریور 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادامه رکود صنعت فولاد هند تا نیمه اول 2021

آمار و ارقام خرید و فروش محصولات فولادی هند خبر از رکود این صنعت تا سال 2021 در هند را می‌دهد.

ادامه رکود صنعت فولاد هند تا نیمه اول 2021 اخبار فولاد

به گزارش فولادبان، مؤسسه ارنست‌اند یانگ EY اعلام کرد: رکود در صنعت فولاد هند به علت کاهش تقاضا در بخش‌های مصرف‌کننده فولاد شامل ساخت‌وساز و پروژه‌های عمرانی در نیمه اول سال 2021 هم ادامه خواهد داشت چراکه محدودیت‌های ضد کرونایی در هند همچنان با شدت ادامه دارد.

بر اساس گزارش ایندیا تایمز، مؤسسه ارنست‌اند یانگ EY در گزارشی درباره صنعت فولاد هند اعلام کرد با وجود احیای تقاضای فولاد در برخی بخش‌های هند، اما همچنان تقاضای فولاد در این کشور در سطح پایین خواهد ماند.

گزارش مؤسسه ارنست‌اند یانگ نشان می‌دهد تا زمانی که بخش‌های خودروسازی، ساخت‌وساز، الکترونیک، کالاهای بادوام و پروژه‌های عمرانی در هند به رشد و رونق پایداری نرسند، سطح تقاضای فولاد در این کشور بهبود نخواهد یافت.

مقاطع طویل فولادی که عمدتاً در ساختمان‌سازی و تولید کالاهای سرمایه‌ای مصرف می‌شود، احتمالاً بهبود سریع‌تری نسبت به محصولات فولادی تخت که محل مصرف آنها در خودروسازی و لوازم خانگی است، خواهد داشت.

مؤسسه ارنست‌اند یانگ پیش‌بینی کرده که بخش ساختمان‌سازی هند با رکود مواجه خواهد بود و تقاضای فولاد چندانی نخواهد داشت. رشد بخش خودروسازی هم پایین خواهد بود و این بخش نیز تقاضای فولاد بالایی نخواهد داشت. پروژه‌های عمرانی دولت هند هم به علت شیوع کرونا با تأخیر اجرایی خواهند شد و تقاضای فولاد در این بخش نیز پایین‌تر از سطح طبیعی خواهد بود.

آمار مرکز ارزیابی اقتصاد هند نشان می‌دهد که تا پایان ماه ژوئن، تعداد پروژه‌های راکد عمرانی در این کشور به یک هزار و 377 پروژه رسیده است. تعداد پروژه‌های عمرانی جدید در سه‌ماهه منتهی به ژوئن هم هزار و 241 پروژه بوده در حالی که در مدت مشابه سال قبل این رقم 2 هزار و 500 پروژه جدید بود.

مؤسسه ارنست‌اند یانگ همچنین از کمبود عرضه سنگ‌آهن در هند خبر داده و نوشته است: به علت صادرات سنگ‌آهن، در بازار هند این ماده معدنی دچار کسری است. کمبود سنگ‌آهن سبب افزایش قیمت آن در بازار هند شده است.

مؤسسه ارنست‌اند یانگ برای احیای صنعت فولاد هند توصیه کرده دولت این کشور پروژه‌های عمرانی را رونق ببخشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors