جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 خرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صعود دلار سنا همزمان با افت دلار آزاد / مهار سکه در مرز هفت و نیم میلیون

به گزارش فولادبان، نرخ دلار در بازار آزاد تهران که این هفته دائما در کانال 17 هزار تومانی در نوسان بود و حتی در آستانه ورود به کانال 18 هزار تومانی قرار گرفت، امروز اندکی پایین کشید. به نحوی که هم‌اکنون (ساعت 12 پنجشنبه اول خرداد) قیمت دلار در بازار آزاد با افت 10 تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 17 هزار و 300 تومان رسیده است. این در حالی است که نرخ دلار در سامانه سنا با شیبی ملایم بالا رفت و حتی بالاتر از نرخ این ارز در بازار آزاد ایستاد. آن گونه که دلار سنا هم‌اکنون با افزایش 136 تومانی نسبت به عصر دیروز با نرخ 17 هزار و 331 تومان فروخته می‌شود. در حال حاضر، نرخ دلار در بازار سلیمانیه 60 تومان از پایان معاملات روز گذشته پایین‌تر آمده و به رقم 18 هزار و 80 تومان رسیده ست. دلار هرات نیز در مقایسه با عصر دیروز تغییر خاصی نکرده و همچنان با قیمت 17 هزار و 510 تومان فروخته می‌شود.

اما همزمان با افت نرخ دلار در بازار آزاد تهران، یورو نیز با 11 تومان کاهش نسبت به پایان معاملات روز گذشته با رقم 18 هزار و 800 تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که یوآن چین در بازار آزاد با افت 9 تومانی نسبت به عصر دیروز به نرخ 2 هزار و 528 تومان رسیده است. لیر ترکیه نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته 9 تومان پایین‌تر آمده است و با نرخ 2 هزار و 638 تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. نرخ امروز ریال عمان در بازار آزاد نیز با کاهش 159تومانی نسبت به عصر دیروز با رقم 46 هزار و 382 تومان فروخته می‌شود. در این میان نرخ درهم امارات نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته کاهش 13 تومانی را تجربه کرده و به رقم 4 هزار و 895 تومان رسیده است.

اما همزمان با کاهش اندک نرخ دلار و دیگر ارزهای اصلی در بازار آزاد تهران، نرخ طلا نسبت به عصر دیروز تکان نخورده و همچنان هر هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت 742 هزار و 500 تومان معامله می‌شود. همزمان قیمت تمام سکه طرح جدید نیز با کاهش 44 هزار تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 7 میلیون و 468 هزار تومان رسیده است. امروز همچنین قیمت طلا نیز در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرده است و اکنون هر اونس طلا با کاهش 0.64 درصدی نسبت به عصر دیروز به رقم یک هزار و 737 دلار و 76 سنت معامله می‌شود. همچنین قیمت سبد نفت خام اوپک نیز که چند روزی است روی ریل صعودی قرار دارد، با افزایش 0.78 درصدی نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 28 دلار و 43 سنت رسیده است.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors