جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تثبیت دلار در کانال 16 هزار تومان/ ورود سکه به کانال هفت میلیون تومان

نرخ دلار در بازار آزاد تهران که در میانه هفته گذشته از مرز 17 هزار تومان نیز عبور کرده بود، امروز هم مانند پنجشنبه گذشته روی شیب نزولی قرار گرفت.  این در حالی است که قیمت تمام سکه بهار آزادی با جهش 200 هزار تومانی بار دیگر وارد کانال 7 میلیونی شده است.

به گزارش فولادبان، نرخ دلار در بازار آزاد تهران که در میانه هفته گذشته از مرز 17 هزار تومان نیز عبور کرده بود، امروز هم مانند پنجشنبه گذشته روی شیب نزولی قرار گرفت و به نظر می‌رسد ترمز افزایش نرخ این ارز فعلا کشیده شده است. به نحوی که هم‌اکنون (ساعت 12 شنبه 27 اردیبهشت) قیمت دلار در بازار آزاد تهران با 16 هزار و 809 تومان است که این رقم، کاهش 45 تومانی این ارز نسبت به پایان معاملات روز گذشته نشان می‌دهد. نرخ دلار در سامانه سنا نیز پس از یک هفته افزایش مداوم، امروز 230 تومان سقوط کرد و به رقم به 16 هزار و 552 تومان رسید. هم‌اکنون دلار در بازار سلیمانیه با کاهش 60 تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته با قیمت 17 هزار و 20 تومان فروخته می‌شود. نرخ دلار در بازار هرات نیز بدون تغییر نسبت به عصر دیروز روی رقم 16 هزار و 580 تومان ایسته است.

اما همزمان با افت قیمت دلار، نرخ یورو در بازار آزاد نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته 52 تومان کاهش پیدا کرده است و هم‌اکنون با رقم 18 هزاار و 200 تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که یوآن چین در بازار آزاد با افزایش 7 تومانی نسبت به عصر دیروز به رقم 2 هزار و 396 تومان رسیده است. لیر ترکیه نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته 27 تومان بیشتر شده و با نرخ 2 هزار و 458 تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. نرخ امروز ریال عمان در بازار آزاد نیز با کاهش 4تومانی نسبت به عصر دیروز به 43 هزار و 977 تومان رسیده است. امروز درهم امارات نیز با افزایش 13 تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته در بازار آزاد 4 هزار و 641 تومان قیمت خورده است.

همزمان با کاهش نرخ دلار و یورو در بازار ایران، قیمت طلا نیز در بازارهای جهانی برخلاف روزهای گذشته کاهش پیدا کرده است و هم‌اکنون هر اونس طلا بار رشد 11/0 درصدی نسبت به پایان معاملات دیروز به یک هزار و 743 دلار و 2 سنت رسیده است. در ایران اما قیمت طلا همچنان روی ریل صعود قرار دارد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش 5/2 درصدی نسبت به روز گذشته با قیمت 701 هزار و 400 تومان فروخته می‌شود. قیمت سکه نیز با جهش 233 هزار تومانی نسب به پایان معاملات روز گذشته با رقم 7 میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت سبد نفت خام اوپک نیز با افزلیش 4/8 درصدی نسبت به عصر دیروز به رقم 24 دلار و 93 سنت رسیده است.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors